allerhande problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefano

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2004
Mijn computer geeft verstek op alle (on-)mogelijke momeneten. Ik heb weken gesukkeld met mijn adsl-verbinding. Daarna volgden de usb-poorten die niet meer werkten. Nu vind hij zijn cd-rom-drives niet meer. Ook nieuwe accounts zijn niet meer raadpleegbaar nadat de computer heropgestat wordt (paswoord klopt niet). Inloggen op msn lukt niet want...paswoord verkeerd.

Kan zoiets liggen aan het spelen van spelletje over het net ? Kazaalite, ....andere ? Cd-roms die niet meet teruggevonden worden kan dit aan besmetting met virussen liggen ?

graag hulp en....dank bij voorbaat

Laat je computer eens scannen door:

Ad-Aware SE laatste versie (oa www.zdnet.nl)
Spybot-Search (idem)
Scannen op virussen met je virus-scanner of een andere online scanner.
Verder zou je kunnen overwegen een Hi-jack te plaatsen.
Wellicht is iets meer info omtrent OS welkom,alsmede
adsl-abbo,soort modem etc.

norton

Ben in het bezit van norton antivirus 2004 , scan regelmatifg opnieuw (zeker nu) en firewall is aktief.

Ad aware draait al, zal proberen de hi-jack te installeren, alleen vind ik die niet zo duidelijk om nadien 'brol' en/of 'virus' en/of ... te verwijderen. Ik zie wel.

Alvast dank voor de hulp !

Re: norton

Geplaatst door stefano
...zal proberen de hi-jack te installeren, alleen vind ik die niet zo duidelijk om nadien 'brol' en/of 'virus' en/of ... te verwijderen. Ik zie wel.

Het is niet de bedoeling dat je met hijackthis zelf dingen gaat fixen. Je log kun je hier plaatsen http://www.helpmij.nl/forum/forumdisplay.php?s=&forumid=272. De experts daar zullen je vertellen wat je veilig kunt fixen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan