allerlei functies uit zetten a.u.b.

• Onderwerp starter Onderwerp starter brbr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

brbr

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2002
Ik wil dat mijn toetsenbord alleen gebruikt kan worden voor typen, zowel letters als cijfers.
Maar sommige toeten geven reacties zoals b.v. het plus teken, dan gaat het volume hoger.
Hoe zet ik dit uit?
Type: Safeway multimedia toetsenbord SW 23

Waarom zou je dit uit willen zetten?
Als je een pc wilt beveiligen kan je beter een PC beveiligen...
Voor zover ik weet heeft niemand de moeite genomen zoiets te maken.

reactie

Ik dacht misschien in apparaatbeheer
Toch vreemd, het plus teken geeft meer volume en dat terwijl ik in Word bezig ben

Aansluiten van een dergelijk toetsenbord maakt dat alleen de standaard toetsfuncties (letters, cijfers, toets-tekens) beschikbaar zijn. Wil je de extra functies van een (programmeerbaar?) toetsenbord dan moet je meestal de meegeleverde cd in je pc stoppen en e.e.a.installeren. Dat programma moet dan zichtbaar zijn en ook kun je daar dingen instellen.
Lukt het op die manier niet jouw probleem op te lossen, kijk dan eens of je het toetsenbord kan de-installeren. Ook verwijderen uit apparaatbeheer en de pc opnieuw opstarten; dit zorgt er voor dat het toetsenbord opnieuw wordt herkend maar dan (hopelijk) alleen met de standaard functies.

Waarschijnlijk is het geïnstalleerde software van het toetsenbord zelf. Kijk eens onder > Starten of bij Configuratie > Software > of daar de software staat. In het programma kun je instellingen doen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan