Allerlei vragen over mijn eigen webbrowser

Status
Niet open voor verdere reacties.

Titto

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2011
Berichten
55
Hallo,

Ik ben sinds vandaag gestart met het maken van een eigen webbrowser die ik stilletjes aan wil uitbreiden tot iets moois voor de bezoekers van mn site.

Hierbij duiken wel een hele hoop vragen op waar ik tot nu toe nog geen antwoord op gevonden heb, maar die wel belangrijk voor me zijn.

1. Ik ben dus opzoek naar iets om in mijn code te steken dat het programma automatisch controleert op nieuwe updates.
Van zodra ik het programma heb bijgewerkt zouden de gebruikers een vermelding moeten kunnen zien dat er een nieuwe versie beschikbaar is en om de updaten naar die nieuwe versie. (zo hoeven zij niet telkens opnieuw te downloaden, maar doet ie dat zelf)

2. Ook zou ik met een installatieprogramma willen werken die ik volledig naar mn zin kan zetten.
(in de setup.exe) van Visual Basic Express 2008 zitten precies fouten in, want men krijgt hem zo niet geinstalleerd.
Nu zou ik dus graag een eigen installatie eraan willen koppelen. Maar weet niet hoe.

Tot slot nog vraag 3. Ik zou ook graag een button knop 'Afdrukken' op mijn browser zetten zodat men informatie uit een pagina eenvoudig kan afdrukken. Ook hiervoor weet ik niet hoe het moet.

Kan iemand mij hiermee helpen a.u.b?
Ik ben sinds deze week nog maar bezig met programmeren en wilde al een hele tijd een browser maken voor onze bezoekers.
Ik hoop dat jullie mij ff op een duidelijke manier willen helpen zodat het verstaanbaar is voor zo'n newbee zoals ik. :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan