Alles afspelen in Muziekmap

Status
Niet open voor verdere reacties.

DONOVAN

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2001
Hoi,
Ik heb (alweer) een vreemd probleem.
Ik heb een partitie met alleen maar mappen met muziek.
Als ik in zo'n map op "alles afspelen" klik dan krijg ik de melding "Kan geen afspeelbaar bestand vinden". Ik heb geen idee hoe dit komt. Heb pas geleden een format gedaan en Xp opnieuw geinstalleerd. Meteen daarna heb ik WinAmp2.81(Lite) als mp3 speler erop gezet. Ook heb ik de mp3 optie bij MediaPlayer uitgevinkt. Hoe los ik dit nu op?

En waarom moet ik steeds 2x op vorige klikken als ik de vorige pagina van Helpmij wil lezen? Ik ga steeds eerst naar mezelf (127.0.0.1). Iets van TradeDoubler flitst door het beeld:confused:

Laatst bewerkt:
:confused:

Niemand? Hmm...

[sorry]Ik zet hem even hoger op de lijst[/sorry]

Geplaatst door DONOVAN

[sorry]Ik zet hem even hoger op de lijst[/sorry]

Sorry is niet nodig, dit is de manier om een bericht weer in de schijnwerpers te zetten.

2x vorige klikken is nodig omdat je ook 2 pagina's teruggaat. De zoekpagina die kort verschijnt is een aparte pagina.

Ok.
En de andere vraag? Heb je daar misschien ook een antw. op?

Nee, want dan had ik die wel gegeven ;)

Nou nu je het vraagt...er is nog iets vreemds a/d hand zie ik nu. Als ik een mp3 dubbelklik dan opent WinAmp zich gewoon en speelt de muziek af. Ik kan ook een selectie maken en dan rechtsklikken en kiezen voor: play in WinAmp. Wat wel vreemd is dat als er geen track is geselecteerd er linksboven staat: alles afspelen. En zodra ik een track -of meerdere- selecteer die text verdwijnt. Er zou toch moeten komen te staan: Speel de selectie af of iets dergelijks? Hmmz erg vreemd.

Helpmij is (gelukkig) weer online, dus ik zet deze vraag maar weer eens boven aan...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan