Alles cursief weergegeven in IE!

Status
Niet open voor verdere reacties.

viggso

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2002
Sinds gisteren wordt alles cursief weergegeven in Internet Explorer en ook in sommige van mijn emails. Het is een bekend probleem; ik heb al meerdere mensen gezien met hetzelfde probleem, maar nog nergens een oplossing kunnen vinden. Kan iemand mij hierbij helpen?

Bij menu extra -> Internet opties kun je een lettertype opgeven voor pagina's waarvoor het niet gedefinieerd is. Misschien dat hier iets op cursief staat?

Geplaatst door Sauria
Bij menu extra -> Internet opties kun je een lettertype opgeven voor pagina's waarvoor het niet gedefinieerd is. Misschien dat hier iets op cursief staat?

Hi Sauria,

Nee, alle instellingen zijn in orde. Het lijkt erop dat het probleem te maken heeft met weergave van gewone html. Emailtjes in html die ik ontvang worden namelijk ook cursief weergegeven. Misschien is het toch een Windows probleem?

Op dit forum wordt dezelfde vraag behandeld. Wel in het Engels. Ze hebben het er daar over dat er iets met de lettertypen van windows mis is. Opnieuw installeren van lettertypen zou misschien kunnen helpen.

Geplaatst door Sauria
Op dit forum wordt dezelfde vraag behandeld. Wel in het Engels. Ze hebben het er daar over dat er iets met de lettertypen van windows mis is. Opnieuw installeren van lettertypen zou misschien kunnen helpen.

Sauria, je bent geweldig! Ik heb op het forum gekeken en ben naar aanleiding daarvan bij mijn fonts gaan kijken. Daar stond een Arial Menu.ttf tussen. Die heb ik naar m'n bureaublad gesleept om vervolgens weer terug te kunnen slepen (de-installeren/installeren). Het font ben ik kwijt, maar m'n cursief probleem ook :thumb: . Hartstikke bedankt voor je hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan