Alles documenten verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

john ross

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 jan 2006
Berichten
1.016
Hallo,


ik zou graag mijn desktop pc verkopen maar zoek een manier om al mijn documenten te verwijderen.

Bestaat er een simpele manier?

Ik hoor het graag.



Gr. Jan
 
Kijk even naar Glary Utilities (freeware). Deze heeft een optie om bestanden permanent te wissen. Privacy & Beveiliging > Bestanden Uitwisser.
 
ga naar je administrator account en verwijder vanuit die account alle gebruikers.

optie 2: schijf formatteren en XP volledig opnieuw installeren
 
darik's boot and nuke gebruiken maar wel oppassen en dan xp opnieuw erop zetten. kijk wel eerst even maar de divers om mijn probleem te voorkomen:)
 
Ik probeerde het met darik's boot and nuke maar het ging erg traag. Hij was anderhalf uur bezig en was maar pas op de 6%. Is er geen snellere manier?? Of een ander soortgelijke software?
 
eigen topic maken

Ik probeerde het met darik's boot and nuke maar het ging erg traag. Hij was anderhalf uur bezig en was maar pas op de 6%. Is er geen snellere manier?? Of een ander soortgelijke software?
Hoi,
graag een eigen topic aanmaken, dit topic is een jaar oud en er reageert niemand meer op. Bovendien is het niet toegestaan/netjes in iemand anders z'n topic in te breken.

Mvg,
Mik Zjegger
Mod Helpmij
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan