Alles Exporteren vanuit Outlook Expres 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gillian

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 dec 2000
ik heb hierover al een vraag gesteld heb die afgesloten omdat ik dacht dat het gelukt was dus niet.
het gaat om het volgende.

een kennis van me heeft een nieuwe pc met win7 op zijn oude waar XP opstaat wilde hij alles wat in Outlook Expres stond e-mail maar ook de zelf aangemaakte mappen
overzetten naar zijn nieuwe PC.
ik heb in Outlook exporteren gedaan en alles op een externe harddisk gezet, toen in Windows live mail voor importeren gekozen nu stonden er wel e-mails uit de vuilnisbak maar de zelfgemaakte mappen waren nergens te bekennen.
op zijn oude pc was ook alles verdwenen.

nu heb ik dus drie vragen.

kan het zijn dat ergens op de nieuwe pc deze zelfgemaakte mappen staan en waar zou dit eventueel zijn.

en als ik zijn op zijn oude pc een systeemherstel doe van een datum voor het exporteren van de outlook mappen heb ik deze dan weer terug.

of als ik de geexporteerde file die op de harddisk staat weer importeer naar Outlook is dan alles weer op zijn oude plaats.

voor nu het aller beste en een gezond gelukkig 2010

Gillian

Laatst bewerkt:
Wat je kunt doen, is - nadat je idd. hebt gecontroleerd of de gegevens op de oude pc nog 'zichtbaar' te krijgen zijn - windows live mail daar installeren en alles van outlook te importeren (daar wordt tijdens de installatie ook om gevraagd naar mijn weten.
Vervolgens exporteer je vanuit WLM náár 'WLM-formaat'

ik neem aan dat u bedoelt eerst een systeem herstel te doen te doen

Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou ja, je geeft zelf aan dat 'alles op de oude pc is verdwenen'.
Dat kan overigens niet komen door het exporteren, dus moet het op een andere manier gedaan zijn.
Mogelijk helpt systeemherstel, maar of dat werkt hangt af van de manier waarop kennelijk e.e.a. is 'verdwenen' (niet slim trouwens, zolang je niet weet of die gegevens nog beschikbaar zijn in een nieuwe omgeving)

omdat de meneer niet kon wachten op een oplossing heeft hij zelf het een en ander opgezocht
en vond deze oplossing
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Als je het niet te moeilijk wil maken, kan het heel eenvoudig, alle berichten in die mappen even verslepen naar Postvak in. En dan de actie herhalen.
Op de nieuwe lokatie kun je tenslotte helemaal naar wens de berichten weer verslepen naar waar dan ook.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
maar inplaats van de berichten heeft hij dit met de complete mappen gedaan.
toen alles naar een externe harddisk geexporteerd.

is het nu mogenlijk dat als ik deze backup terugzet in Outlook Expres dat de mappen dan ook weer in de map Postvak In staan of staan er dan alle e-mails in die in deze mappen stonden

ik heb alles doorgezocht en heb de map met de geexporteerde bestanden gevonden met daarin alle mappen,alleen stonden ze ergens anders dan dat ik dacht ze te hebben neergezet mijn manier van exporteren naar heeft dus gewerkt alleen zijn deze weggeschreven als DBX bestand

nu dus de vraag kan ik en hoe doe ik het alles terugzetten in Outlook Express

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan