Alles gaat achter elkaar stuk: toeval of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

baZZie151190

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2010
Ik heb ruim een jaar terug me eigen computer gebouwd, alles liep altijd perfect tot een paar weken terug:
Me videokaart was stuk (een nvidia9600GT 1GB), ik heb em nog in een andere pc geprobeerd maar zelfde effect.
dus ik heb nu een MSI R5870.

ik kocht in deze week ook een roccat kave een leuke headset met 5.1 dolby:
RoccatKave.jpg

omdat ik niet continue de stekkertjes wou switchen van me speakers en de headset kocht ik een nieuwe geluidskaart: club 3d theatron agrippa. geen 2 dagen later stuk! geeft af en toe nog goed geluid, voor de rest alleen maar hoge tonen en geruis. me headset stoort nu ook op de geluidskaart van me moederboard.

verder kocht ik een razer lycosa die nog perfect werkt:
20071004_razer_lycosa.jpg

en een razer mamba één van de beste gamersmuizen op dit moment, en ja je raad het al geen 2 dagen later stuk! deze muis kan zowel draadloos als bedraad gebruikt worden, als de batterij bijvoorbeeld leeg is.
draadloos werkt niet meer, en me cursor gaat meestal alleen nog maar naar links of rechts.

9762-razermamba.jpg

gelukkig is alles nog splinternieuw en heb ik dus uiteraard garantie. maar echt vrolijk word je er niet van.

is dit allemaal toeval, of heeft dit een andere oorzaak, mischien iets met voeding of moederboard?

ik heb een 550W voeding
en een MSI P45 Neo2 moederboard
en ik draai sinds 2 maanden een legale windows 7 ultimate

mvg Bas

Staat niet als slecht bekend.

Kan me ook niet voorstellen dat een eventuele brakke voeding b.v. je muis doet overlijden...

ja zo denk ik er ook over. maar wat zorgt er dan voor dat me headset/geluidskaart en videokaart wel overlijden

en ik ben vooral bang dat deze videokaart het dan ook gaat begeven.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan