alles geformateerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

karimos

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2003
Ok ik weet dat veel mensen dit heel grappig zullen vinden maar het is voor mij echt verschrikkelijk.

Een vriend van mij heeft windows opnieuw op mijn pc gezet en heeft de verkeerde harde schijf geformateerd.
Datwas een hardeschijf met alle muziek die ik de afgelopen jaren heb gemaakt voor mijn platen label....nu heb ik al een jaar geen backup gemaakt dus er is echt een stuk levenswerk naar de kl*te, maanden uren dagen werk naar de mallemoeren(!).

Het is waarschijnlijk onzin wat ik nu vraag maar bestaat er een manier om files terug te halen op een schijf die geformateerd is?

alvast bedankt.

Ik snap helemaal dat dit ronduit je weet wel is, maar als er zoveel tijd in heeft gezeten, waarom maak je dan niet wekelijk een backupje!?!?
Ik maak ook maandelijks een kopietje van al mijn documenten foto's enz.

tja

reken er maar op dat ik daar al heel veel over nagedacht heb ja....
ik kan mezelf wel wat aandoen

Geplaatst door wheijkoop
Ik snap helemaal dat dit ronduit je weet wel is, maar als er zoveel tijd in heeft gezeten, waarom maak je dan niet wekelijk een backupje!?!?
Ik maak ook maandelijks een kopietje van al mijn documenten foto's enz.

Dit is iets wat je achteraf heel gemakkelijk kunt zeggen.
ik zelf maak regelmatig backups maar het valt mij altijd op dat
wanneer ik er geen heb gemaakt dat er juist iets gaat mislopen.

ja

ja klopt, juist dán

ik had speciaal een harddrive voor mijn muziek.
Dus backupen was al nie zo hard nodig meer omdat ik verder niks op die drive neerzette ook windows liep op een andere harddrive....virussen kwamen er dus nie zo snel meer....
maar juist DAN moet er zoiets gebeuren....het is echt zo vervelend....niet normaal

heb je al iets kunnen recoveren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan