alles gelezen omtrent clonen van ps2 games maar...

Status
Niet open voor verdere reacties.

snoepertje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 apr 2007
Berichten
3
hallo iedereen,

hopelijk is deze site het begin van het einde van mijn ellende.
Alvorens te posten heb ik zowat alles gelezen op het net in het engels en het nederlands omtrent het kopieren van je eigen ps games (ter bescherming van je originelen) maar voorlopig ben ik er nog niet in geslaagd.

Wat ik tot nog toe heb gedaan:
dvd decryptor gedownload, gran turismo 3 in de drive gestopt, mode read gezet. dan begint dvd decryptor te rippen (vreemd is echter dat hij in het begin ergens te lezen staat dat er geen beveiliging op zit). Dan kies ik mode write, kies de image en dan brand ik.
Ik gebruik AR2 V2 (action replay2 v2) en ik kocht deze playstation 2dehands en het de chip moet werken want er zijn vier back ups bij ( samen met de originelen). Ik snap dus echt niet waar mijn probleem zit. De eerste pogingen mislukten omdat ik dvd rw's gebruikte. Maar door veel te leze op het net las ik dat ik dvd +r moest nemen. Maar ook dat lukt niet. Mss is het schijfje dat ik gebruik niet donker genoeg? Of kies ik voor -R?

Zie ik iets over het hoofd?
Probeer ik clone dvd en clone cd eens? iemand raad?
alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Misschien op een ander forum wel, maar ik ben bang dat je op dit forum aan het verkeerde adres bent met vragen over illegale spellen!
 
Misschien op een ander forum wel, maar ik ben bang dat je op dit forum aan het verkeerde adres bent met vragen over illegale spellen!

vreemd want ik heb zowat alle topics en vragen op deze site doorgenomen en vond heel veeltopics met dezelfde vragen die ik stelde en daar kwamen wel antwoorden op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan