Alles geprobeerd, printer delen werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Irisss

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2006
Ik heb een goed werkende HP photosmart 7655 aangesloten op een desktop met vaste kabelinternet verbinding en XP home edition.

Nu wil ik de printer delen met een labtop, draadloze verbinding(werkt goed) en Vista.

Het probleem begint al dat ik waarschijnlijk niet de juiste stuurprogramma's kan vinden, ik ben de cdrom kwijt, zoek online naar de juiste software, geen probleem, tot dat ik op Vista klik........... dan zegt hij dat ik 7150 kan downloaden en installeren, hij zou het dan moeten doen.

Vervolgens heb ik alles gedaan, printer delen etc op de XP PC, Netwerkprinter toewijzen op de Vista PC.
Het werkt dus niet!

Hoe kan ik mijn HP photosmart 7655 draadloos delen met Vista?

Graag in normale simpele mensentaal! Dank u.

HP Website zei:
De alternatieve driveroplossing is inbegrepen bij uw Windows Vista besturingssysteem en bevindt zich al op uw computer. U hoeft op dit moment niets te downloaden.
Met deze driver kunt u de elementaire functies van de printer gebruiken. Er zal geen driveroplossing met volledige functionaliteit voor Windows Vista voor uw product verkrijgbaar zijn.
Maar er zou een driver moeten zijn, die ZOU KUNNEN werken.
Klik.

Photosmart 7600 serie Alternatieve driver: Deskjet 5600
Lol, en daar staat ook bij, dat er geen driver download noodzakelijk is.
Klagen bij Bill Gates dus.

Laatst bewerkt:
Maar er zou een driver moeten zijn, die ZOU KUNNEN werken.
Klik.

Photosmart 7600 serie Alternatieve driver: Deskjet 5600
Lol, en daar staat ook bij, dat er geen driver download noodzakelijk is.
Klagen bij Bill Gates dus.

Heee Paul!!
Ik heb in ieder geval een probleem opgelost! Hij doet het in ieder geval als ik de labtop gewoon via usb aansluit!!! He he, das al iets!! Hij werkt dus met 5600.

Nu nog draadloos, als het ff kan!!!

Zou dat ook mogelijk zijn?

Daar heb ik niets van gevonden.
Maar als ie gedeelt is, en je netwerk werkt feilloos, dan kan hij de printer toch ook gebruiken?

Daar heb ik niets van gevonden.
Maar als ie gedeelt is, en je netwerk werkt feilloos, dan kan hij de printer toch ook gebruiken?

Hij heeft het dus 1x gedaan, waarschijnlijk heb ik iets gedaan waardoor er nu staat... fout, bij de printer.
Hoe los ik dit nu op? Hij wil de vorige foute versies ook niet verwijderen lijkt het

RADELOOS!!!! Vast iets kleins, maar wat

Heb je volgens de juiste wijze geinstalleerd?
EERST de software, en pas wanneer de pc erom vraagt de printer aansluiten.
Nee? Printer software geheel de-installeren, en printer loskoppelen.
Pc koude start, en dan in juiste volgorde installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan