alles in 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

punkerbruin

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2007
is er een programa waarmee ik een setup kan maken van verschilende setups bv : ik wil avast en zone alarm setup uitvoeren onder 1 setup file
betaat er zo een programa ?

Dus dat als je jouw setup aaklikt, dat je een lijst krijgt en dat je dan programma's moet aanvinken dat je ze kan installeren?

O ja dat is er :D, en het heet installrite.
installrite

Freeware, en het maakt van meerdere installaties 1 installatie.

Het is een beetje een vervelend programma.
Als ik "build"doe krijg je een scherm en gebeurdt er niks.

Je kan ook al die setup bestandjes in een map doen.
Die map maak je een.Rar of .Zip van bijv met 7-zip en dan gebruik je dat.

niets werkt bij mij maar hoe heeft dan hitman pro dat dan gemaakt ? want die instaleert ook verschilende progs

wat is cracht?
En trouwens, het is geen programma!

niets werkt bij mij maar hoe heeft dan hitman pro dat dan gemaakt ? want die instaleert ook verschilende progs

HitmanPro is een totaal ander systeem. Het is een onderliggend programma, gemaakt met AutoIT en (uit mijn hoofd) C++.
Het is dus volledig door de maker zelf geschreven, en het start verschillende individuele set-ups.

De nieuwste versie werkt nog weer een slagje anders (slimmer), door eerst de bestaande set-ups te downloaden en vervolgens "intern" te installeren.

Er is dus geen kant-en-klaar programma dit dit -makelijk- voor je regelt. Daar komt bij dat alle set-ups van de programma's binnen HitmanPro uitvoerig zijn geconfigureerd, iets wat voor jezelf (waarschijnlijk) niet praktisch is met het oog op nieuwe functies ed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan