Alles in blauw !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Remy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 nov 2001
Berichten
2.402
Hallo,

even een vraag voor de MSN kenners onder ons...
Ik heb sinds enige tijd alle poppetjes bij MSN 6.0 in het blauw, dus alsof ze allemaal Online zijn. Dat zijn ze echter niet...

Dacht eerst dat het aan het programma zelf lag, het zaakje dus
eerst ge-un installed en toen weer opnieuw geinstalleerd. Helaas het bleef blauw !!!

Nu heb ik pas geleden toevallig mijn schijf geheel geformatteerd en alles opnieuw geinstalleerd, ook MSN er helemaal opnieuw opgezet, maar weer zijn alle poppetjes BLAUW :mad:

Wie weet hiervoor een oplossing ?

Remy
 
Alle poppetjes online

Ik heb hetzelfde probleem. Het gebeurde na een compleet nieuwe installatie van xp met alle patches. Als je je aanmeld op msn lijkt het als of iedereen online is. Ook msn-uninstall en install, maar hielp ook niet. Alle andere gebruikers die inloggen met andere gebruikers naam op andere windows account hebben hetzelfde probleem. Laatst waren de poppetjes toch ineens rood voor offline en groen voor online, maar de keer daarna was alles weer groen.

Tom
 
Helaas... :( :(

Nog geen oplossing gevonden voor mijn probleem

Iemand nog een suggestie ???


Groeten,


Remy
 
:p Yes !!!

Volgens mij heb ik de oplossing zelf al gevonden....Heb vandaag een nieuwe driver geinstalleerd voor mijn
videokaart. Heb een oudere versie van de Nvidia drivers erop gezet, had al wat meer rare dingen met spellen etc. geen goede graphics. Heb het wel eens eerder meegemaakt dat de drivers gewoon te nieuw waren voor de videokaart.

Nu werken m'n spellen ook weer lekker soepel..:thumb:
Dus mogelijk ook voor jullie een tip !!! Check je drivers van je videokaart eens als je net zulke problemen hebt.
Zo zie je maar weer dat ook aan up-daten van je drivers voor je videokaart ook een limiet kan zitten.

Je kunt immers van een Opel kadett ook geen Calibra maken (letterlijk dan !! :D )


Groeten,


Remy
 
Laatst bewerkt:
welke versie van Nvidia heb je erop gezet???? misschien helpt het wel tegen mijn rare blauwe gloed op mijn beeldscherm!!!!!
 
Hey Prox,

Ik heb zelf de versie 43.45 er op gezet, maar heb jij geen last van Gauss ? (niet Martin Gaus !! :D)

Je zou even kunnen kijken bij de monitor instellingen zelf of je De-gauss al hebt uitgevoerd .... Dit heb ik ook wel eens gehad en toen bleek het daar dus aan te liggen. Even in het menu van je monitor het magneet tekentje opzoeken en laten uitvoeren.
Misschien dat dit ook helpt.... ;)


Groeten,


Remy
 
tligt niet aan de monitor we hebben al 5 andere geprobeert
 
Prox,

Heb je de videokaart ook al in een ander systeem geprobeerd, of een andere videokaart in jouw systeem geprobeerd ??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan