Alles in de map "Bureau-accessoires" weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

ToBago

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 aug 2011
Hi,

Sinds een paar weken is alles weg in onze map Bureau-accessoires. Ik denk dat het kwam door dat ik per ongeluk de virus "Windows XP Repair/Fix" had geinstalleerd. Gelukkig heb ik hem al verwijderd door wat hulp op internet.. Maar alles in die map is weg.. Is er een manier om alles weer terug te halen??

Op deze screenshot kan je zien wat er allemaal weg is:

147a1c.jpg

Hoi,

Download Unhide.exe naar het bureaublad, als u een melding krijgt dat het bestand mogelijk onveilig is kunt u dit negeren.
  • Dubbelklik op "Unhide.exe" om de tool te starten.
  • Let op!!! Windows Vista & 7 gebruikers dienen "Unhide.exe" als administrator uit te voeren "Rechtermuisknop uitvoeren als administrator",
  • Wacht rustig af totdat de tool gereed is en doe in de tussentijd verder niets op de computer.
  • Als de tool gereed is krijgt u het onderstaande scherm te zien, met de melding "Your files should now be visible"
    • 4d9d78e700801-unhide..jpg
  • Vermeld in uw volgende bericht of u deze melding heeft gekregen.

Groet Maxstar

burerau accessoires weg

Maxstar. je bent super.:thumb:

Na gebruik van de tool unhide.exe heb ik mijn bureau accessoires weer terug.
Bedankt:d

Hoi,

Graag gedaan, maar het is raadzaam om nog wel even op malware te scannen als dit het gevolg was van de ‘Data Restore’, Data Repair’ of ‘Data Recovery’ infectie.

Download MalwareBytes' Anti-Malware en sla het op je bureaublad op.
Dubbelklik op mbam-setup.exe om het programma te installeren.

Zorg dat er na de installatie een vinkje is geplaatst bij:
  • Update MalwareBytes' Anti-Malware
  • Start MalwareBytes' Anti-Malware
Klik daarna op "Voltooien".
Indien een update gevonden wordt, zal die gedownload en geïnstalleerd worden.

Bij problemen!!! (Lees de onderstaande instructies)

• Het venster met de vraag of je de "Evaluatie wil starten" mag je in principe weigeren, deze kan je later ook nog inschakelen.
  • Zodra het programma gestart is, ga dan naar het tabblad "Instellingen".
  • Vink hier aan: "Sluit Internet Explorer tijdens verwijdering van malware".
  • Ga daarna naar het tabblad "Scanner", kies hier voor "Snelle Scan".
  • Druk vervolgens op "Scannen" om de scan te starten.
  • Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.
  • Wanneer de scan voltooid is, klik op OK, daarna "Bekijk Resultaten" om de resultaten te zien.
  • Zorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, daarna klik op: "Verwijder geselecteerde".
  • Na het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten.
Het log wordt automatisch bewaard door MalwareBytes' Anti-Malware en kan je terugvinden door op de "Logs" tab te klikken in het programma.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan