alles in de war, een groot raadsel

Status
Niet open voor verdere reacties.

ellentjerose

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2006
Berichten
22
Hallo,

Ik heb gisteren een 2de pc proberen aan te sluiten in mijn huis.
Dit lukte totop een bepaalde hoogte en toen ging het niet meer. Toen wilde ik later aan mn eigen pc gaan werken en ineens deed niks het meer zoals vanouds bv

Ik heb geen outlook meer,
Mijn messenger is eraf gegooid,
Inloggen met wachtwoord was ineens niet meer nodig, ik kon zo doorklikken en het systeem binnen,
Als ik nu wijzigingen aanbreng zoals de virusscan activeren is die weer weg na herstart van de pc

Ik snap er echt niks van!
Ik heb met deze pc helemaal niks gedaan en toen ik deze wilde aanmedlen nah et fiasco met de 2de pc gebeurde dit alles.

Is er iemand die hier meer over weet, zelf mijn toetsenbord instelling is weer anders heb geen vraagteken meer sorry
groetjes ellen
 
Voor je toetsenbord kan je rechtsonderin bij je startbalk waar in een blauw vakje NL staat veranderen in EN dan zou je toetsenbord weer goed moeten zijn
 
hoi

bedankt voor je antwoord maar ik heb rechtsonderin alleen nog maar de volumeregeling en de optie hardware verwijderen staan, al het andere wat er ooit stond is ook ineens weg en staat ineens tussen de programfiles

Jij bedoelt neem ik aan rechtsonderin naast de tijd
 
ik heb het gevonden

ik laat het maar herstellen naar hoe het eergisteren was en ik hoop dat ik dan nog iets kan

zeer spannend :cool:
 
jullie zijn geweldig!!:thumb:

alles doet het weer

ik moest weer een wachtwoord invullen en mn outlook staat er weer bij.
ik hoop dat het nu zo blijft, want je krijgt er stress van, vreselijk!

heel erg bedankt.
 
maar toch nog een vraagje

heeft iemand een idee hoe ik dit in de toekomst kan voor komen als ik mijn laptop wil gaan aansluiten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan