Alles ineens veel groter.

Status
Niet open voor verdere reacties.

KKOPPI

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2007
Hoi
Ik weet niet wát er is gebeurd met mijn pc vanmiddag toen de kinderen erop zaten, maar ik kom terug van school en alles op het scherm heeft opeens ongeveer de dubbele grootte (taakbalk, menu start etc.). Het lettertype is ook veel groter en anders(klok enz).
De resolutie staat gewoon zoals altijd, terwijl het startemenu als ik die aanklik nu gewoon bijna de bovenkant van het scherm raakt. Ik heb dit nooit gehad? Pictogrammen kleiner maken lukt nog wel met ctrl scrollen.

Nieuwe bitmapafbeelding.jpg

Zou iemand hier raad mee weten?

Misschien staat de DPi niet goed meer, kun je controleren bij bureaublad, rechtermuisklik, aan persoonlijke voorkeuren aanpassen, linksonder staat beeldscherm, en dan kom je automatisch op de DPI pagina, standaard hoort die op 100% te staan, als die op 125% of 150% terug zetten naar 100% en kijken of het dan weer goed is.

Tevens, als dit alleen geld voor je taakbalk/menu start. klik dan op je taakbalk, rechtermuisklik, eigenschappen, en dan kun je een vinkje kleine pictogrammen gebruiken aanzetten, misschien was dat wat je gewent was.

Delta Hawk

Erg bedankt, precies wat ik zocht:thumb:De DPI stond op 125%.:D

graag gedaan, vergeet je niet om op de knop vraag opgelost te klikken ;)

Delta Hawk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan