alles is GROOT

Status
Niet open voor verdere reacties.

ray en lea

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2008
Berichten
7
:confused:

gister ging het scherm van de laptop raar doen, er verscheen een scherm waarin ik kon kiezen voor opnieuw opstarten of afsluiten en nadien is alles GROOT

bureaublad, iconen. internet........... loeigrote letters!!!

al het eea geprobeerd aan instellingen systeemherstel enz maar mag niet baten.......

help!!:shocked:
 
klik rechtermuisknop op je bureaublad en klik eigenschappen

ga naar het tab instellingen, staat je resolutie wel op 1024*768(17"monitor) of 1280*1024(19"monitor) of iets met 1440 x 900 (19"breedbeeld) 1680x1050(20"of hoger breedbeeld

Ik denk namenlijk dat deze per ongeluk heel laag staat bij jou.

Je kunt ook nog even bij eigenschappen onder het tabje vormgeving kijken, en daar kijken of de lettergrote op extra groot staat ipv normaal.
 
Laatst bewerkt:
klik rechtermuisknop op je bureaublad en klik eigenschappen

ga naar het tab instellingen, staat je resolutie wel op 1024*768(17"monitor) of 1280*1024(19"monitor) of iets met 1440 x 900 (19"breedbeeld) 1680x1050(20"of hoger breedbeeld

Ik denk namenlijk dat deze per ongeluk heel laag staat bij jou.

Je kunt ook nog even bij eigenschappen onder het tabje vormgeving kijken, en daar kijken of de lettergrote op extra groot staat ipv normaal.

Ik zal even een beetje commentaar geven:

17" scherm heeft niet de max 1024 * 768. Die heeft namelijk de max van 1280 * 1024. Tenzei het een widescreen is, dan heeft het de resolutie van 1280 * 800 (Of iets in die buurt. Goh, ik heb echt al te lang mijn laptop niet gehad.)
 
Laatst bewerkt:
Hou de CTRL toets ingetoetst en met het scrollwiel van je muis de boel verkleinen of vergroten.

Ron
 
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!

geweldig!!!!!!!!!!!!! zonder te scrollen iets lezen!! super! alleen wat is de beste instelling, het lijkt nu wat te kleintjes........ ik heb een 17" beeldscherm (laptop)

maar ben echt al heel blij!! bedankt voor de oplossing!!!
 
Ik zal even een beetje commentaar geven:

17" scherm heeft niet de max 1024 * 768. Die heeft namelijk de max van 1280 * 1024. Tenzei het een widescreen is, dan heeft het de resolutie van 1280 * 800 (Of iets in die buurt. Goh, ik heb echt al te lang mijn laptop niet gehad.)

mijn laptopscherm is nochtans een 17" en resolutie van 1400*900 hoor ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan