Alles is te donker :'(

Status
Niet open voor verdere reacties.

matthijskuiper

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2001
Het klinkt gek...maar alles is bij mij te donker...
IK heb geen idee waar het aan ligt. Heb een compleet nieuwe setup en weer is alles te donker. Te donkere games, te donkere films, ik word gek :(

IK heb nu een amd2800+, radeon 9600xt, 1024 mb geheugen, 360 gb harde schijf, sblive.

Ik kan het wel handmatig lichter zetten, maar dan veliezen de graphics hun mooiheid en de films hun originele kleuren...je krijgt het namelijk nooit precies goed.

Een ander voorbeeld van wat vaag is is dat bij need for speed underground als je dan je nitro gebruikt dan zou alles vaag moeten worden...bij mij wordt alles pikzwart :|

Ik heb alles geprobeerd wat ik maar kon bedenken, heb veel gezocht naar oplossingen, maar kom er niet achter wat nou het probleem is. Heb ook verschillende monitoren geprobeerd, maar daar lag het ook niet aan.

Iemand een idee misschien?
De brightness en het contrast staan al helemaal hoog op de monitor zelf, dus daar ligt het ook niet aan.

Heb je zelf ooit iets in de systeemkast veranderd of is het nog steeds zo als toen je hem kocht? als je zelf een andere videokaart erin gezet hebt kan ie misschien wat losjes zitten. Controleer dat eens? Misschien heb je je er wel eens tegen aan gestoten (hard) zodat een van de kaartjes wat losser is gaan zitten :)

bedankt voor die patch...had al zitten zoeken op hun site maar kwam niet bij die patch uit, omdat die site het op dat moment niet deed

Ik heb zelf de videokaart erin gezet zaterdag, alles zit goed en stevig vast. Heb er wel wat tegenaan gestoten zachtjes met mijn voet, maar heb wel gecontroleerd of alles nog goed vast zit enzo en alles geeft nog gewoon beeld, alleen iets te donker ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan