alles kapot of alleen moederbord¿

Status
Niet open voor verdere reacties.

arneyzo

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2011
wat is de kans dat mijn cpu kapot is dit is gebeurd¿
ik zetten mijn pc aan kwam in windows bleef hangen viel uit zet weer aan en bam rook uit de 8polig 4 bij 775 en oudere amd nu was mijn vraag is mijn videokaart en cpu nu ook kapot

p.s de cpu ligt 5 cm naast de 8 polige connector

Waar kwam de rook precies uit? Uit de kabel of uit de processor? Probeer de voeding is compleet los te koppelen en dan de stekker in het stopcontact te steken. Als je dan een knal hoort, en de stoppen slaan door, is de voeding sowieso kapot. De enige manier om te kijken of de rest nog werkt, is het regelen van een andere voeding...

Succes!

hij is door gebrand bij de8polige connector dit is bij 775 en oudere sockets van amd 4 pollig dit zit meestal 5 tot 10 cm van de cpu af wat persee moet aangesloten zijn anders krijg je geen beeld en bij de cpu zelf kwam geen rook vandaan

de voeding en videokaart werken (getest op andere computer) maar wil weten of mijn cpu werkt nog

ik hoor het graag

De enige manier waarop je de CPU kan testen, is door hem op een ander (werkend) moederbord te prikken en dan te kijken of de pc start, en niet blijft hangen in de BIOS.

Succes!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan