Alles kwijt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Biggetjuh

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2005
Hallo,

Ik heb op t moment windows xp home edition. Maar ik wil terug gaan naar windows 2000 als ik de cd erin doe en w2k erover heen instal staan al mijn spullen er dan nog op? En ik heb geen recover cd.

Alvast bedankt

dan is alles weg, je kan ook beter gewoon alles erafgooien (van je schijf) via formatteren. En dan windows opnieuw installeren. Dan begin je weer met een schone lei.

[Edit]
Je kan misschien wat noodzakelijke bestanden zoals je word bestanden enz. op een diskette, usb-stick, mp3 speler, cd of DVD zetten.

zullen allemaal opnieuw geinstalleerd moeten worden

maar offtopic: wrom wil je weg van xp?

die drivers hoef je je echt geen zorgen over te maken, die kan je gewoon downloaden:confused:

ik wil dat ie geformateerd word omdat ie telkens vast loopt heeel sloom word, ik heb al virus scanner gedaan en van die spyware remove dingen. Het helpt allemaal wel maar hij langzamer hand steeds slomer.

Ontopic: wat is een goede site voor drivers? of moet ik alle sites afzoeken van het product?? En hoe weet ik precies welke drivers ik moet hebben?

google:D:p

je kan tog ook gwn xp herinstalleren? of is je systeem te traag(systeemspecificaties???)

Geplaatst door Biggetjuh
Hallo,

Ik heb op t moment windows xp home edition. Maar ik wil terug gaan naar windows 2000 als ik de cd erin doe en w2k erover heen instal staan al mijn spullen er dan nog op? En ik heb geen recover cd.

Alvast bedankt

Als je echt w2k wilt hebben kun je niet downgraden. Dus dan wordt het idd opnieuw installeren en voor de drivers heb je al sites gekeken

skelle neej het ligt niet aan t systeem ik heb een packard bell 1,66 gigaherdz daar moet xp tog goed op kunnen ? en martin van mortel, erbicom bedankt voor sites ik zal zo ff kijken

Ik kan dus echt niks vinden op die sites :S

Laatst bewerkt:
hiervoor kan je xp tog ook gwn herinstalleren:confused: hij is wrs door de winkel geinstalleerd? wat je beter doet doe je altijd beter is een gekend spreekwoord: die winkels willen alles zo vlug mogelijk gedaan hebben en dan ja kan er al iets mislopen, vraag mij niet hoe maar het kan

Pas op.
Packard Bell levert PC's met fabriekselementen.
Ze komen met een verborgen partitie. Bij de eerste opstart wordt die uitgepakt of dat heeft de winkel voor jouw gedaan. Daar staan ook bijzondere drivers tussen die je alleen via PB kan krijgen.
Dat kan voor sommige onderdelen problemen geven bij installeren van een standaard windows.
Voor bijv. geluid kan je dan tegen problemen aanlopen omdat je boxen niet meer werken, of de speciale functies van een toetsenbord zijn weg.
Je komt er wel uit na heel veel omwegen en dat kost veel geduld.
Het is dus niet onmogelijk.

Over het algemeen zeg ik:
Drivers haal je bij de fabrikant.
Ik ben geen voorstander van de genoemde sites.

Ik begrijp dat je geen reddings-cd hebt. Is die ooit wel gemaakt?
Heb je veel vastlopers of is hij alleen traag?
Noem het typenummer eens?
Heb je al eens eerder 2k geïnstalleerd?

Laatst bewerkt:
Je zou natuurlijk ook gewoon bij Packard Bell kunnen gaan kijken of er voor jouw pc w2k drivers beschikbaar zijn.
Mocht dat niet zo zijn kan je ook met Everest Home kunnen kijken welke hardware er in de pc zit en gewoon de drivers ophalen bij de diverse hardware fabrikanten, iets wat toch aanbeveling geniet boven driverguide o.i.d. (Packard Bell maakt zelf geen onderdelen maar betrekt deze gewoon bij andere fabrikanten)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan