gillded
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 dec 2007
Hee mensen, Ik heb gister XP op nieuw op de PC van men ouders gezet, want die was zo traag als de ziekte
Maar nu heb ik een klein groot probleempje..
Men vaders outlook wil zen oude mails niet weer geven.
Men vader gebruikte out look voor van alles en nog wat en het is ook zen enigste account maar naar de herinstallatie van zen pc geeft die zen oude e-mails en contact personen niet weer...
Is er mischien een mogelijkheid dat de email's en contact personen weer terug te krijgen want deze waren erg belangrijk ( voor namelijk de contact personen ! ) ik heb de email's verder niet gebackup't want ik wist niet dat dat nodig was, ik dacht net als bij hotmail en Gmail dat je ze gewoon bij het account hoorde en niet bij de computer
MVG, Sjoerd :thumb:
P.s ik heb ook al gepobeerd naar de server te gaan van @-home maar te vergeefs

Maar nu heb ik een klein groot probleempje..
Men vaders outlook wil zen oude mails niet weer geven.
Men vader gebruikte out look voor van alles en nog wat en het is ook zen enigste account maar naar de herinstallatie van zen pc geeft die zen oude e-mails en contact personen niet weer...
Is er mischien een mogelijkheid dat de email's en contact personen weer terug te krijgen want deze waren erg belangrijk ( voor namelijk de contact personen ! ) ik heb de email's verder niet gebackup't want ik wist niet dat dat nodig was, ik dacht net als bij hotmail en Gmail dat je ze gewoon bij het account hoorde en niet bij de computer
MVG, Sjoerd :thumb:
P.s ik heb ook al gepobeerd naar de server te gaan van @-home maar te vergeefs