Alles kwijt !?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gillded

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2007
Hee mensen, Ik heb gister XP op nieuw op de PC van men ouders gezet, want die was zo traag als de ziekte:p

Maar nu heb ik een klein groot probleempje..
Men vaders outlook wil zen oude mails niet weer geven.

Men vader gebruikte out look voor van alles en nog wat en het is ook zen enigste account maar naar de herinstallatie van zen pc geeft die zen oude e-mails en contact personen niet weer...

Is er mischien een mogelijkheid dat de email's en contact personen weer terug te krijgen want deze waren erg belangrijk ( voor namelijk de contact personen ! ) ik heb de email's verder niet gebackup't want ik wist niet dat dat nodig was, ik dacht net als bij hotmail en Gmail dat je ze gewoon bij het account hoorde en niet bij de computer

MVG, Sjoerd :thumb:

P.s ik heb ook al gepobeerd naar de server te gaan van @-home maar te vergeefs :(

Helaas, als je niets hebt ge-backupped is het weg! Heel, heel misschien kan je met een data recovery programma nog iets doen, maar ik geef je weing kans...

Wij gebruiken Get Data Back, alleen dat is niet gratis. Misschien ff Googelen?

Maar gebruik je nou Microsoft office OUTLOOK of Windows Outlook Express ?

Voor de laatste heb ik een tooltje, maar de kans is klein.

Als je gaat herinstalleren wordt een groot deel van de C:\ schijf overschreven.
Als je geluk hebt, blijft de map "Mijn documenten" behouden, maar de local settings van het windows account, daar waar je mails o.a. staan opgeslagen wordt vervangen door een nieuwe..
belangrijk dus is het antwoord op mijn vraag.

Outlook expres en ook al is de kans nog zo klein, ik wil hem maar al te graag proberen :p

Laatst bewerkt:
Beste Paul, alvast bedankt voor de progamma's ik ben met PC inspector file recovery bestanden aan het zoeken, en zal daarna kijken me het andere tooltje kijken of de mails er tussen staan :) zal morgen posten of het gelukt is.

Erbicom ook bedankt voor je reactie :D

Oke, dit is echt stom:confused:, Ik heb computer gescand, maar als ik de resultaten pobeer op te slaan geeft hij een fout melding dat ik het op een andere schijf moet opslaan , maar men Externe hardeschijf wil ineens niet meer werken, die sluit ik aan maar hij geeft maar niet dat er een nieuwe schijf is gevonden...

Iemand mischien een oplossing wat ik hier aan kan doen ?

Haal de externe schijf los van de usb, start de pc op en wacht tot diegeheel klaar is.
Sluit de pc af.
Sluit je hdd weer aan.
Start de pc op.

Werkt nog niet? Kijk even in apparatenbeheer naar een foutmelding in de USB afdeling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan