Alles loopt traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

DylanGeluk

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2004
Bonsoir mede-helpmij'ers!

Vanmiddag wilde ik mijn muziek van de c: schijf naar de d: schijf zetten. Omdat ik een tijdje terug een aparte partitie heb gemaakt om mijn muziek op te zetten. Alles is netjes geript met iTunes, mooie mapjes gemaakt. Totaal is het zo'n 20gig en de d: partitie is in z'n totaal 40 of 39 gig groot. Past makkelijk dus.

Voordat ik vanmiddag ging douchen sleepte ik de map met de 20gig muziek naar de d: schijf/partitie.. toen ik klaar was met douchen e.d. was mijn pc opnieuw opgestart en kreeg ik de melding dat windows was recovered van een ernstige fout.

en was maar 1,6gig ofzo overgezet en alles deed een beetje raar. Norton Antivirus zegt dat ik het moet verwijderen en opnieuw moet installeren, firefox zegt heel de tijd dat ik allerlei updates/plugins opnieuw moet downloaden. En als ik een map wil browsen gaat dat ontzettend langzaam.

Ik denk dat het te maken heeft met het verplaatsen van de muziek ofzo.. ik weet het verder ook niet.. is hier wat aan te doen of kan ik dit alleen verhelpen door een c: en d: format?

thanks in advance,

Dylan Geluk

Of de partitie nog steeds in orde is weet ik niet, maar dat was hij wel. Windows start nu ook een stuk langzamer op, dus het is niet alleen de d:(muziek) partitie die raar doet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan