Alles op mij 2de hd en windows op 1ste hd

• Onderwerp starter Onderwerp starter acci
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

acci

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2007
C: 10gb en E: 40 gb

hoe kan ik windows op c latren en alsnog als ik iets installeer dat het gelijk naar de 40gb gaat

De meeste programma's vragen waar je wilt dat ze geinstalleerd worden.. default is meestal "program files" op de C: schijf.... je kunt op die 40 Gb schijf ook een map "Program Files" aanmaken [dan houdt je de programma's een beetje bij elkaar] en het programma dan vertellen dat je het dáár wilt hebben... [vaak "klikken" we razendsnel door en ontgaat ons de vraag "welke map" te installeren]

Bedankt

eey ommeren bedankt ik denk dat ik dat mar ga doen ik heb hier een schijf 200gig (net nog gehaald in de stad) die ga ik gewoon als 1 schijf instaleren en dan in partitets instellen bedankt

Hoi,

Nu, ik zou het nét andersom doen ......
Die van 40 Gig als C:\ (dus voor Windows en software) en de andere voor al je gegevens .....

kan niet

mijn pc pakt maar in hd want als er 2 aanzitten geeft ie telkens bij startup een fout aan ik moet met 10 gig starten en als hij opgestart 40 erin doen dan pakt hij hem wel dus lama ik stop gewoon die 40 erbij in mij andere computer en die 10 gig als backup gaan gebruiken voor windows

Als je er 2 drives aan hangt moet je wel even opletten dat de ene op master en de andere op slave staat... [jumpertje aan de achterkant van de drive]....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan