alles scrollt vanzelf naar boven

Status
Niet open voor verdere reacties.

abalmelo

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2005
Hi,

Sinds vanmorgen heb ik iets raars (vind ik tenminste)

Als ik iets open, het maakt niet uit wat, waarbij de inhoud groter dan het beeldscherm is en ik scroll naar beneden, dan vliegt automatisch in no time de pagina weer naar bovenin.

Ik heb winxp en ik heb geen idee hoe ik eraan kom en ook niet hoe ik er van af moet komen.

Heb geen nieuwe hardware of id ge-installeerd.

greetz

Heb ik ook eens gehad soms :) is het sinds de nieuwe usb muis is het niet meer gebeurd.
:confused: afwachten!? Maar misschien moet je eens je muis en keyboard drivers een opnieuw instaleren. En als je draadloos bent kan het ook gewoon storing zijn of batterijen of het setje meegeleverde software die misschien niet deugt met wat anders dat je op de computer hebt. Of vuil toetsenbord..

heb al een tijdje een draadloos trust toetsenbord en een draadloze logitec muis.....

nooit probs, tot van de week dus....het enige wat ik gedaan heb (en niet voor de 1e keer) is de batterijen vervangen door een setje nieuwe.

re-instal drivers is ook al gebeurd, maar had geen effect!

thx for rep

Hi,

Sinds vanmorgen heb ik iets raars (vind ik tenminste)

Als ik iets open, het maakt niet uit wat, waarbij de inhoud groter dan het beeldscherm is en ik scroll naar beneden, dan vliegt automatisch in no time de pagina weer naar bovenin.

Ik heb winxp en ik heb geen idee hoe ik eraan kom en ook niet hoe ik er van af moet komen.

Heb geen nieuwe hardware of id ge-installeerd.

greetz
Bij deze pleit ik nog steeds voor een muis met draad en een bord met draad op een pc.
Is het niet zo dat je met batteryen werkt of infrarood,het lijkt me wel voor een muis met draad hoef je geen software te instaleren.
Is het ineens gekomen dwalen er nog oude drivers van eerdere oude muizen rond haal deze dan weg.
Als het ineens zo gekomen is zoals jij zegt kan het meerdere oorzaken hebben,als de battery bijna leeg is in een muis gaat deze ook alle kanten op,ik kan niet zeggen of dit ook met beeld zo is succes

ok

mocht het dus onoplosbaar zijn, dan dank ik iedereen voor het meedenken en mag dit topic er af

ok

mocht het dus onoplosbaar zijn, dan dank ik iedereen voor het meedenken en mag dit topic er af
alles is oplosbaar
maar vergeet aub niet even aan te vinken probleem NIET opgelost
Verder veel succes nixs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan