Alles sluit af (ook startmenu enz.) Virus?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pizzabodem

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2008
Hoi, ik heb dit gekopieerd vanaf het windows XP help subforum want ik wist niet precies waar ik het moest posten omdat ik niet weet of het een virus is :o. Dus ik heb het maar allebij gedaan ^^

Hey! Ik heb een groot probleem met mijn windows XP computer en ik dacht dat jullie me wel konden helpen :thumb:

Het is als volgt: Ik start mijn pc op, alles verloopt goed totdat hij geladen is! Dan komt mijn MSN scherm, als ik dan op aanmelden douw zie ik een fractie van een seconden het 'Bezig met aanmelden' scherm, en dan weer het scherm waar je moet aanmelden :confused:

Maar dat is niet het enige! Als ik op de Start knop duw, zie ik ook weer een fractie van een seconden het start menu en dan is het weer weg! Ik kan dus eigenlijk helemaal niks doen!

Ook kan ik niet rechtermuisknop op het bureaublad of op een teken in mijn taakbalk drukken, dat gaat dan na een fractie van een seconden ook weg :mad:

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Greetz, David ;)

Het ziet er wel uit als een virus, moet je ff in veilige modus opstarten en kijken of hij dan hetzelfde doet. Als hij in veilige modus hetzelfde doet is het dus een fout in windows. Als hij het gewoon normaal doet, moet je ff een virus-scan doen in veilige modus.

edit: Ik ben geen uber-expert hierin dus srry als ik zojuist iets helemaal verkeerds heb gezegt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan