alles staat in het engels

Status
Niet open voor verdere reacties.

mandas

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2003
Mij moeder heefte een laptop,
maar alles staat in het engels,
hoe kan ik alles terug zetten naar nederlands?

Als alles in het engels is, dan is zeer waarschijnlijk de engelse versie van Windows 2000 geïnstalleerd.
Dit kan veranderd worden door een nederlandse versie op de laptop te installeren.

killermenace zei:
Als alles in het engels is, dan is zeer waarschijnlijk de engelse versie van Windows 2000 geïnstalleerd.
Dit kan veranderd worden door een nederlandse versie op de laptop te installeren.

Dank je wel, en hoe kan ik dit het beste downloaden en waar?

Windows downloaden is niet legaal dus daaraan kan ik je ook niet helpen.

Wat je zal moeten doen is een legale nederlandse versie kopen van windows2000 en die dan installeren.

killermenace zei:
Windows downloaden is niet legaal dus daaraan kan ik je ook niet helpen.

Wat je zal moeten doen is een legale nederlandse versie kopen van windows2000 en die dan installeren.

en is er ook een andere mogelijkheid bijvoorbeeld als ik een service pack zal installeren en dan in het nederlands?

De service packs die je installeerd zijn voor de taal gemaakt van de basis installatie. Dus dat zal ook niet gaan helpen.

killermenace zei:
De service packs die je installeerd zijn voor de taal gemaakt van de basis installatie. Dus dat zal ook niet gaan helpen.

Oke bedankt voor je hulp..!
Me moeder begint net eraan, voor het eerst een computertje helaas in het engels,

Dus ik moet de nederlandse software hebben voor windows 2000.

In ieder geval bedankt.!

Door een Nederlandse Internet Explorer te instaleren (die van Microsoft, versie 6) kunnen enkele menu's weer gegeven worden in het Nederlands. (bij mij in ieder geval)

En dan zit je met een mix van talen. Denk dat dat nog onoverzichtelijker is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan