alles stotters

Status
Niet open voor verdere reacties.

*Nancy*

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2006
wie weet wat ik hieraan kan doen, dat doet hij met alles ook met mijn muis pijl en zelfs als ik muziek afspeel ??

[video=youtube;xTELVHHYkHU]https://www.youtube.com/watch?v=xTELVHHYkHU[/video]

dat brrrrr die je de heletijd hoor dat is het probleem waardoor het video af en toe stotterd of blijf hangen weet het niet precies wat het kan zijn,
ik heb allelei dingen al geprobeerd ccleaner,superantispyware,hijack this, ik hoop dat jullie me kunnen helpen

alvast bedankt mvg nancy

Dat is dus bij YouTube filmpjes als je bekijkt ??

In dit geval kan je proberen Flashplayer updaten ( laatste Flash Player installeren ! ) en als ik jou was zal ik met laatste FPlayer ook sowieso meteen bij-installeren laatste Adobe Shockwave Player en Adobe AIR, mogelijk moet je ook ev. jouw video-kaart en audio-kaart updaten ?? :( ..

ALS je dat boven genoemde ( kijk screenshot ook ! ) wil doen stop maar alle activiteiten in je PC ( absoluut alle ! ) zelfs antivirus ook, leeg maar helemaal mappen zoals Internet temporary Files / map temp / en map Prefetch, pas dan installeer maar dit alles ..

En weet je zeker dat niets mis met jouw luidsprekers of met kabels is enz.. ?? bovendien hoop ik dat je inderdaad niet ergens binnen systeem geïnfecteerd bent, met AdwCleaner heb je geprobeert rondje draaien :( ?

LET OP ! Bij AdwCleaner ( gratis is ! ) moet je na scannen uitvinken ( ! ! ! ) alles wat je niet kwijt wil .....

Laatst bewerkt:
niet alleen bij het youtube fimpje ook gewoon zo ook als ik met mijn muispijl beweeg blijf hij ook soms hangen en bij muziek afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan