Alles traag/schokkerig na verplaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Compass

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2007
Sinds ik wat mp3 bestanden heb verplaatst naar de D:\ schijf en mappen met .txt documenten heb verwijderd is mijn laptop trager geworden met bepaalde dingen en met name het geluid en laden van dingen. Als ik nu een youtube filmpje laad en afspeel is het geluid schokkerig en blijft het beeld van het filmpje om de 2 á 3 seconden heeeeeeel even steel staan, als ik mijn laptop opstart gaat het XP geluid schokkerig. Bij het NET openen van een mp3 op media player zijn de eerste 3 seconden schokkerig. Oftewijl het neem allemaal heel veel tijd in beslag met openen van dingen programma's en bekijken/beluisteren van dingen. (Iets met CPU ? want hoe meer programma's ik heb open staan hoe langer alles duurt op een abnormale overdreven manier)
Nou las ik dat je D:\ schijf niet meer dan 32 GB mag bevatten ofzo? dus ik heb wat verwijdert en staat nu op 30 GB maar helpt hellemaal niks.
(ga niet zeiken dat ik geen dingen op mn D schijf moet zetten want dat werkt al jaren prima met alleen maar MP3's erop!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan