Alles weg ( bestanden, programma's) na aanzetten laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

bestmayo

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2006
Vandaag op mijn packard bell laptop gewerkt, daarna uitgezet. En 2uur later weer aangezet. Echter de laptop doet alsof hij nieuw is , packard bell geeft zijn installatieprogramma aan en er staat geen enkel bestand meer op mijn laptop.
Al mijn foto's, tekstbestanden , echt alles is weg?!!!

Hoe kan dit...maar vooral hoe los ik dit op?
Uitschakelen en terugzetten ofzo? Hoe?

Ik had zo ver ik weet geen virus, pas nog gescand ook.
HELP!!

Hallo,
Is dit U pc, heeft niet iemand anders gewoon windows er opnieuw opgezet, of iets in die vorm?
Want dan ben je alles gewoon kwijt.
Als dit een virus is, heb ik er nog nooit van gehoord, aangezien nu al je bestanden etc. weg zijn. Lijkt het mij sterk dat het virus nog aanwezig is.
succes:thumb:

Ja dit is mijn laptop.....hij heeft slechts 2 uur uitgestaan en nu is alles weg..( nee er is niets opnieuw opgezet....heeft alleen ff uitgestaan)

Ik heb altijd een virusscanner aanstaan, firewall, anto sky ware en alles...lijkt me heel stug dat t een virus is....
Maar goed...echt alles is weg ...

Is systeemherstel een oplossing? ( geen idee hoe dat moet)

hoop echt dat iemand me kan helpen...

Probeer eens op te starten in de veilige modus. Ik heb het idee dat er iets stuk is in je opstart bestand en dat je daarom doorgestuurd wordt naar de setup van je laptop.

systeemherstel kan,
Je gaat naar systeemherstel:
deze computer>c:\>documents and settings>programma's>bureau accesoires>systeemwerkset

volg de stappen.

Al lijkt mij vrij onwaarschijnlijk dat dit gaat helpen.
Is de hardeschijf wel aangesloten? Kan je iets meer gedetailleerd zijn?

compres...dat klinkt wel waarschijnlijk?
Hoe start ik ook al weer op in beveiligede modus..( sorry ben niet zo computer kenner)
dan ga ik dat ff proberen

@compres

zou goed kunnen, maar als die twee uur uitstaat (of misschien stand by).(zou eigenlijk niet zo snel mogen gebeuren) Mensen zetten laptops altijd uit en doen daarna gelijk dicht. Dan gaat die nog stand by. Iets te heet geworden?

mvg,
pc

Start de laptop eens op met de windows cd en kijk of je een repair kan doen. Want ik neem aan dat herstel niet gaat werken als je opnieuw de installatie door moet.

Ik denk dat bestmayo geen windows CD heeft maar dat het herstel programma op de schijf van de laptop staat.
Veilige modus = opstarten en dan op F5 drukken dan kom je in een keuze scherm waar je voor de veilige modus kunt kiezen.

Dat is afwachten aangezien we daar nog geen antwoord op hebben...

Daar ben ik weer...opgestart in veilige modus en in de veilige modus heb ik systeem herstel gedaan.
en.....het is opgelost!!!!

Hoe het nu verkeerd gegaan was, geen idee nog...maar iig is nu alles weer goed, al mijn bestanden zijn er weer....ik ben dus erg opgelucht.

Dank jullie wel met het mee denken...!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan