alles wissen van lan en andere intenetgevens

Status
Niet open voor verdere reacties.

ctv

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2011
Berichten
122
ik heb een windows 7 op een laptop

nu werkt de lan vetrrbinding niet in windows
hoe kan je alles wissen van gevens dat te maken heeft met de lan verbingen en alle andere verbingen
 
Hoezo wil je alles dan wissen? Het lijkt erop dat je de harde schijf een keer geformatteerd hebt, en de netwerkdrivers niet hebt geïnstalleerd...
 
@andreazzz
internet werkt niet meer en ik dacht als de eerste keer het intstuurproggrammaernet werkt door gewoon te zeggen dat het een thuisnetwerk is
en als ik nu alle gevens terug zet naar normaal werkt het weer ik heb power lan en het wordt niet meer gevonden onderste lampje brandt niet meer
er is iets tussen de powerlan en windows ik heb wel een vaio met quick web (een ander besturingsysteem waar je alleen maar op het internet kan ) en werkt zonder windows en dat werkt wel dus er is iets gebeurd met de gevens in windows
of is het een virus ik heb een mcafee antivirus

@vanschagen
waar vind ik het stuurprogramma
 
Laatst bewerkt:
is het annders mogelijk van vista de netwerk gevens te kopieren op een stick en dan de plakken op de laptop
 
Nop. Je zal gewoon de netwerkdrivers van je laptop van de site van de fabrikant moeten halen en opnieuw installeren. Niet iedere laptop heeft namelijk dezelfde interfaces.
 
ik heb al geprobeert om de driver (topcom powerlan 200 ) te downloadenom maar voor de instaleren moet de powelan gevonden worden dat is probleem het wordt niet gevonden
ikk ga nog eens op sony kijken
 
ik heb het gevonden er is iets met mijn ethernet-controller
 
ethernet-controller is niet geinstalleerd

hoe moet ik dat instaleren moet ik de internet driver van de website van sony downloaden
 
Daar dan dubbelklik op de ethernetcontroller en dan "stuurprogramma installeren" aanklikken.
 
gelukt terug internet
ethernet driver gedownload en instucties gevolgd van sony
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan