Alles word gehackt

Status
Niet open voor verdere reacties.

jamano7o

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2013
Hallo mede leden.

Sinds kort krijg ik emailen van goolge dat er vanaf een andere locatie is geprobeerd in te loggen op mijn hotmail accounts, ik heb direct mijn wachtwoorden verandert maar nu blijft het maar doorgaan.

Sinds vandaag is mijn origin account ook gehackt.

Wat is er allemaal aan de hand want ik begin me heel erg veel zorgen te maken dat mijn andere dingen ook worden gehackt.

Ok, in principe heb je er goed aan gedaan om meteen alles te veranderen. Ik heb alleen mijn twijfels over hoe je dat gedaan hebt:

Heb je op een link in de e-mail geklikt, of heb je dat zelfstandig via de officiele inlog-pagina('s) van de betreffende diensten (origin moet ik opzoeken, ken ik niet) in je browser gedaan?

Is een groot verschil n.l: Ik kan met de gegevens in je onderwerp niet bepalen of de e-mail echt door Google verzonden is of niet.
Het is wel normaal dat dat soort diensten je proberen te waarschuwen als er gepoogd word om vanaf een andere locatie in te loggen, & m.n. mislukt. Dat is doorgaans een standaard instelling.

Controleer even de header van de e-mail, meestal iets van RechterMuisKlik, Eigenschappen of Opties, & dan kan het erg verschillen. Daarin kan je zien of het echt van bv. google.com komt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan