scheiberlich
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 20 mrt 2013
Hoi,
Ik wil graag een PC gaan samenstellen die meteen aan de volgende eisen moet voldoen.
- redelijk om kunnen gaan met AVCHD video bewerking (huis/tuin/keuken/vakantie filmpjes)
- Oudere spellen spelen zoals Flight simulator X, COD 4
- Overklokbaar
Dit is wat hij nu moet kunnen.omdat mijn huidige laptop dit niet fatsoenlijk trekt.
Ik heb een samenstelling gemaakt:
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...496883]=1&product[497342]=1&product[451284]=1
Ik heb hier nog een redelijk goede kast staan, toetsenbord, muis, headset en windows 7 heb ik liggen
Het budget is nu 750 euro, maar wil eventueel later nog wel meer investeren, maar wil eigenlijk een zo goed mogelijke basis leggen.
Zo wil ik er later(zodra ik er geld voor heb) (in deze volgorde) een
- normale hdd bij plaatsen (heb nu voor nood nog een 250 gb externe harde schijf liggen, en zou de schijf uit mijn laptop kunnen overzetten (500 gb))
- CPU koeler inzetten voor betere overclock mogelijkheden
- goede videokaart in zetten zodat ik ook nieuwe spellen kan spelen.
- 2e scherm erbij voor multitasken/video bewerking
Ik wil het systeem zelf in elkaar zetten.
Wat zijn verbeterpunten (liefst met onderbouwing)
Ik wil graag een PC gaan samenstellen die meteen aan de volgende eisen moet voldoen.
- redelijk om kunnen gaan met AVCHD video bewerking (huis/tuin/keuken/vakantie filmpjes)
- Oudere spellen spelen zoals Flight simulator X, COD 4
- Overklokbaar
Dit is wat hij nu moet kunnen.omdat mijn huidige laptop dit niet fatsoenlijk trekt.
Ik heb een samenstelling gemaakt:
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...496883]=1&product[497342]=1&product[451284]=1
Ik heb hier nog een redelijk goede kast staan, toetsenbord, muis, headset en windows 7 heb ik liggen
Het budget is nu 750 euro, maar wil eventueel later nog wel meer investeren, maar wil eigenlijk een zo goed mogelijke basis leggen.
Zo wil ik er later(zodra ik er geld voor heb) (in deze volgorde) een
- normale hdd bij plaatsen (heb nu voor nood nog een 250 gb externe harde schijf liggen, en zou de schijf uit mijn laptop kunnen overzetten (500 gb))
- CPU koeler inzetten voor betere overclock mogelijkheden
- goede videokaart in zetten zodat ik ook nieuwe spellen kan spelen.
- 2e scherm erbij voor multitasken/video bewerking
Ik wil het systeem zelf in elkaar zetten.
Wat zijn verbeterpunten (liefst met onderbouwing)