ALLROUND Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

moorkaii

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jun 2011
Zoals de titel al doet vermoeden ben ik op zoek naar een laptop waarop je vrijwel alles kan, denk bijv aan : Muziek downloaden/luisteren film bekijken/downloaden internetten. voor school/studie..en niet te vergeten soms erook op te gamen. (hoeft geen mega game laptop te zijn)

Budget: MAX 850.

kleur zwart zou tof zijn :)

alvast bedankt voor jullie hulp:D

ik heb een dell inspiron duo, is een leuk ding. Je moet wel ff wennen aan het kleine formaat. Ik merk wel dat je opvalt als je ermee over straat loopt.. ;) mijne kostte €750 dacht ik. Zat ook een dockingstation bij, goed voor muziek te luisteren.. (UBL) en ik werd voordat ik um kocht een beetje ontmoedigd door de slechte recenties, maar achteraf helemaal geeen spijt. Is een top ding. niks van die slechte recenties waaar.

Zoek een een beetje, en kijk of het wat vooor je is...
suc6, ginojo

Kijk eens op deze site.
Stel zelf je laptop samen.
Deze is net geen 750,00 euro.

thanks but no thanks..ik ben eigenlijk meer op zoek naar een 15.6 inch Laptop. Met HDD scherm voor films en goede kwaliteit geluid voor muziek. dus een krachtige processcor (i7 2nd generatie) zou wel fijn zijn endan nog een snelst mogelijk Videocard voor het resterend bedrag.

Hoop dat iemand me kan helpen.

ps: heb net deze gevonden wat vinden jullie van deze?

http://tweakers.net/pricewatch/275436/asus-n53sv-sz016v.html#tab:info

Asus,
goed merk.
Voldoet aan jouw eisen...dus....

wat bedoel je precies met HD??

en zijn er nog andere verschillen tussen die van jouw en dei van mij? qua prijs verschilt het niet zo heel er veel maar als het qua prestaties wel zo is dan kies ik wel die van jouw:)

5400 RPM vs. 7200 RPM -> 7200 RPM = Sneller
640 Gb vs 750 Gb -> bijna 100 Gb meer opslag.

HD = harde schijf.

Ik had zelf een 5400 RMP harde schijf in mijn laptop zitten.. Deze heb ik vervangen door een 7200 RMP harde schijf. Ik merkte gelijk het verschil wel! Alles gaat gelijk een stukje sneller..

hmm okee dan denk ik dat het de Asus N53sv- Sz404v wordt. zie dat die bij de mediamarkt voor 860 euro verkrijgbaar is. ergens anders goedkoper te vinden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan