Allwebmenus PRO

Status
Niet open voor verdere reacties.

dreamweaverfan

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2010
Na enige tijd overwegen heb ik besloten dit programatje aan te schaffen.
Het leek prima te werken met Dreamweaver 'zeggen ze'
Nou leuk save je een gemaakt menu, is het een raar .awm bestand
nog nooit van gehoort, iemand enig idee hoe ik nou een menu gemaakt in allwebmenus pro kan invoegen in dreamweaver cs4

graag advies

Ik weet nu niet wat er daar zo moeilijk aan is ik heb dat in nog een 5 min geinstalleerd de trial versie dan.
AllWebMenusSetup.exe downloaden en installeren en opstarten en terug afsluiten zodat achteraf de plugin door dreamweaver wordt gevonden.
Download the Dreamweaver Extension AllWebMenus-DW.zip en uitpakken.
Dan met Adobe Extention manager LiknoAllWebMenus.mxp installeren of gewoon dubbelklikken op LiknoAllWebMenus.mxp
Dreamweaver opstarten en bovenaan zie je allwebmenus staan.

**
** AllWebMenus Extension **
** for Macromedia Dreamweaver **
** **
** Installation Instructions **
** **
** Likno Software **
** http://www.likno.com **
** **

Extract the LiknoAllWebMenus.mxp file.
Double-click the file to install the extension into Dreamweaver.

For information on how to use the AllWebMenus Dreamweaver extension, you can refer to the Help section of the Extension, or online at http://www.likno.com/wat_dreamweaver.html

*** Optional ****
Extract the "Sample Menus" folder somewhere in your hard drive. We have included these sample compiled menus to enable you evaluate the extension prior to purchasing AllWebMenus. When you purchase AllWebMenus you will be able to create a large variety of navigation menus for your sites. The "Sample Menus" are not required for the extension operation.

*** Requirement ***
This extension requires that you are using AllWebMenus v4.2.628 and above (Release Date: August 25, 2006).
Mvg
defietser

Allez zeg je koopt een programmma en dan zou je nog uw menus moeten bestellen Ik geloof dat je er dus niets van snapt hé
Met de plugin in dreamweaver kan je het programma opstarten.

Create new menu

Dan maak je uw menu en je slaat dat ergens op in je pc.
denk dat je dan 2 bestanden zal terug vinden nml menu.awm en menu.js dat laatste wordt niet gegenereerd in de trial versie
daarna heb je de keuze in de dreamweaver plugin uit volgende menuitems:

Link to menu page
Positon linked menu ad cursor's position
Remove from page
Extension help

Zo moeilijk kan dat toch niet zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan