Alone in the Dark

Status
Niet open voor verdere reacties.

Premy

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2008
Hi

ik heb net de pc-versie van Alone in the Dark gekocht. Maar bij het opstarten krijg ik steeds dezelfde foutmelding:

Conflict met Emulation Software opgetreden.
Zie http://www.securom.com/message.asp?m=emu&c=2500&l=nl voor meer details.

Via de link heb ik begrepen dat er een probleem is met Emulatiesoftware, maar ik heb geen enkel van die vermelde programma's (enkel Nero Burning maar dat programma is volgens mij afgesloten als ik het spel opstart..)

Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik wil de game echt graag spelen.

grts

Hi,
alles oké nu; heb de game op een andere pc geinstalleerd (die het wel kan draaien). Normaal had ik nooit eerder problemen met het spelen van games onder de minimum systeemeisen. Nu begint het dus echt wel tijd te worden voor een nieuwe pc :p

Laatst bewerkt:
weet je het zekker dat je geen virtueele drive gebruikt?

ja, het spel moet gewoon opgestart worden met de dvd.. Ik heb ondertussen Nero verwijdert en Alone in the Dark opnieuw geinstalleerd maar ik blijf diezelfde foutmelding krijgen. Ik begrijp niks van de uitleg op die website. Ik weet alleen dat ik de emulatieprogramma's moet afsluiten maar die zijn volgens mij helemaal niet opgestart :s

Heb je programma's als Alcohol en Deamon tools, dan worden die inderdaad gezien als emulatiesoftware.

Als het goed is starten deze programma's mee op tijdens het starten van de pc.

Probeer deze en eenzelfde soort programma's eens uit te zetten in taakbeheer of verwijder de programma's en probeer dan nogmaals het spel te starten.

Heb je programma's als Alcohol en Deamon tools, dan worden die inderdaad gezien als emulatiesoftware.

Als het goed is starten deze programma's mee op tijdens het starten van de pc.

Probeer deze en eenzelfde soort programma's eens uit te zetten in taakbeheer of verwijder de programma's en probeer dan nogmaals het spel te starten.

Nee, ik heb het enige kopieerprogramma dat ik had verwijderd. Ik weet niet echt hoe het zit met andere virtuele drives of hoe ik dit kan zien..

Bestaat er ook geen mogelijkheid om een spel sowieso op te starten ondanks foutmeldingen?

grts

Nee, ik heb het enige kopieerprogramma dat ik had verwijderd. Ik weet niet echt hoe het zit met andere virtuele drives of hoe ik dit kan zien..

Bestaat er ook geen mogelijkheid om een spel sowieso op te starten ondanks foutmeldingen?

grts

Of je virtuele drives hebt kan je eigenlijk al bij Deze Computer zien. Heb jij in je pc 1 cd/dvd speler en geeft Deze computer er 2 aan, dan kan je er vanuit gaan dat je toch een virtuele drive hebt.

Verder kan het probleem ook voorkomen bij sommige andere brandprogramma's als bijvoorbeeld Clone DVD.

Opstarten ondanks de foutmelding is (volgens mij) niet mogelijk, maar wellicht denken andere daar anders over. Mij is het in ieder geval nooit gelukt.

Niet echt opgelost..

Hi,
Ik heb een mailtje naar Securom gestuurd en zij hebben mij een nieuwe launchfile opgestuurd. Maar nu ben ik eigenlijk niet beter af: de game start op, ik krijg de launchfilmkes te zien, daarna verchijnt er een laadscherm en dan blijft hij gewoon op dat laadscherm staan zonder verder te gaan naar het startscherm
Hier een oplossing voor vinden is wss nog moeilijker dan het eerste probleem? Hulp gevraagd aub!

grts

Hoe ziet je systeem eruit? Kan jou pc dit spel wel draaien?

Plaats even de specs van je pc, moederboard, processor, videokaart en dergelijke.

In theorie kan hij het spel niet draaien. Maar ik heb al eerder games gespeeld op deze zwakke pc terwijl ik onder de systeemeisen zat (zoals Bioshock, vergelijk even met die systeemeisen).
De belangrijkste onderdelen zijn:

Intel Pentium 4 (2.40GHz)
512MB RAM
nVidia GeForce 6200 (128MB)

dat er te weining RAM-geheugen en een te lage kloksnelheid is, mag geen probleem zijn; heb ik uit ervaring al geleerd. Natuurlijk kan het tekort aan grafisch geheugen het probleem zijn; maar dan zou hij toch een foutmaleding moeten geven ipv gewoon op het laadscherm te blijven staan en niets doen?
Ik ben binnenkort van plan een nieuwe pc te kopen, maar dat kan nog een tijdje duren en intussen wil ik wel Alone in the Dark spelen. En stel dat het niet aan een te zwakke pc ligt, dan moet dit probleem toch op te lossen zijn, of niet?

grts

Ik ga er maar even van uit dat we het hier hebben over de versie van het spel dat net is uitgekomen.

MINIMUM REQUIREMENTS

Operating system: Windows XP SP2 / Windows Vista
CPU: 2.8 GHz Intel Pentium 4 or Athlon 64 2800+
Video Card: NVidia GeForce 7600 or ATI Radeon X1650 or better
RAM: 1GB
Disk space: 8.5GB

Dit is wat je minimaal nodig hebt en daar kom jij met je huidige pc echt niet aan.

Ik kan je hier niet verder mee helpen, want ik kan moeilijk een nieuwe pc voor je halen. Maar dit gaat niet lukken op je huidige systeem. Sorry

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan