• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Als A1 Cel waarde bevat tussen 1% en 10% dan CEL A2 autmatich....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mocrodinho

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2014
Hoi na vele soortgelijke vragen en antwoorden gevonden te hebben op het forum heb ik toch besloten mij te registreren en mijn vraag te hier neer te leggen.
Waarschijnlijk staat het antwoord al vele malen op het forum maar kreeg deze niet toegepast op mijn bestand.

Als A1 Cel waarde bevat tussen 1% en 10% dan CEL A2 automatisch....

Ik zal mijn bestand toevoegen en hoop dat iemand hier de formule werkend in kan plaatsen.

Mijn dan zal groot zijn...:love:Bekijk bijlage HELP.xlsx

Cobbe je bent geweldig. Wat heerlijk als je dit allemaal zo kunt.

Alleen ben ik er nog niet helemaal uit. Probeerde hetzelfde te doen in een ander soortgelijk bestand maar dan lukt het niet.
Nu heb ik dat soort gelijk bestand (pivot) toegevoegd waarin ik hetzelfde wil. Het liefst zou ik de ''euro per score'' willen toevoegen aan de pivot zodat deze helemaal automatich gaat.
Weet niet of dat laatste ook mogelijk is anders graag weer hetzelfde kunstje al je al eerder deed.

Bedankt, waardeer het enorm!!!
Bekijk bijlage HELP.xls

Ik ben er helemaal uit en begrijp de functie nu ook zelf. Bedbank voor je hulp je hebt me echt verder op weg gebracht.
Fijn dat zulke mensen bestaan:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan