• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

=als(b1="";"";b1) levert #### op

Status
Niet open voor verdere reacties.

masari

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2006
ik wil graag in 1 van beide helften van de invulvelden spiegelen aan de andere helft. Dit levert echter in de optelkolommen ####. Wie heeft de oplossing

Bijlagen

Laatst bewerkt:
=als(b1="";"";b1) je was er bijna, zo is hij goed

Waarom gebruik je
Code:
=if(I6="";"";I6
Dat levert toch het zelfde op als
Code:
=I6

Is er nog niets ingevuld in I6 dan vult hij Nul in.
Berekeningen worden dan correct uitgevoerd.

Heb het geprobeerd op je formulier, en #### verdwijnt (#### komt doordat de cel breedte te klein is), je gehele blad selecteren en in de kolom klikken (2 van de verticale streepjes naast elkaar) dan is de breedte voor het gehele blad aangepast aann de cel lengte/breedte

Waarom gebruik je
Code:
=if(I6="";"";I6
Dat levert toch het zelfde op als
Code:
=I6

Is er nog niets ingevuld in I6 dan vult hij Nul in.
Berekeningen worden dan correct uitgevoerd.

Heb het geprobeerd op je formulier, en #### verdwijnt (#### komt doordat de cel breedte te klein is), je gehele blad selecteren en in de kolom klikken (2 van de verticale streepjes naast elkaar) dan is de breedte voor het gehele blad aangepast aann de cel lengte/breedte

Je opmerking is te recht echter ik werk met een aantal verborgen cellen kolommen x tm ar
daar in staat de som =ALS(EN(M15<2;ISGETAL(M15));1;"") . Indien de waarde in een cel nul is levert dit een 1 op ik heb een voorbeeld bijgoevoegd.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan