• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Als cel niet leeg is gebruiken in ander werkblad.

Status
Niet open voor verdere reacties.

admwpl

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2013
Hallo,

Ik heb deze formule gemaakt :=ALS(ISFOUT(INDEX(Blad5!A:B;VERGELIJKEN(Blad10!I2;Blad5!A:A;0);2));"";INDEX(Blad5!A:B;VERGELIJKEN(Blad10!I2;Blad5!A:A;0);2))
Dit zorgt ervoor dat wanneer er in een blad met werkorders de artikelcode wordt vergeleken met een ander tabblad met deze artikelcodes + prijs en in een derde tabblad worden dan die prijzen geplaast. Maar nu wil ik graag dat die prijzen in een weektabbel komen te staan. Dus dat er in het blad met werkorders wordt gekeken in welke week deze machine is gemaakt en dat dan pas de artikelcode wordt vergeleken en de prijs geplaats in de juiste week.

aangezien ik het echte bestand niet online kan zetten heb ik een vergelijkbaar bestand gemaakt.

Dus nog een keer duidelijk aan de formule die ik al heb moet een formule worden toegevoegd die er voor zorgt dat hij in blad 1 de artikelcode verglijkt met die in blad 2 en dan de prijs in blad 3 plakt bij de juiste week.

alvast bedankt.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan