Als direct connect aanstaat wordt mijn internetverbinding erg traag...

Status
Niet open voor verdere reacties.

tthobe

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2000
Als direct connect aanstaat wordt mijn internetverbinding erg traag, ookal ben ik helemaal niets aan het downloaden!

Dit is niet alleen bij Direct connect, maar ook bij EMule.

Voorheen deed hij het wel snel, naar mijn weten heb ik echter geen instellingen veranderd.

Sluit ik DC++ of Emule af, dan komt mijn bandbreedte weer terug. Heel raar.

Heeft iemand een oplossing?

Avast dank

Tom

hmmmm

dank voor je reactie

Ik heb norton 2003 en staat zo dat hij automatisch op virussen checked.

Waarmee kan ik controleren op spyware?

Kan het dat er alleen spyware zit als ik een PHP client heb draaien? Als ik deze namelijk afsluit, komt mijn volledige bandbreedte weer beschikbaar.

dank

Tom

Emule en ook direct connect zijn inderdaad instaat om je hele verbinding "leeg te zuigen" ook al download je niets. Vergeet niet dat anderen iets bij jouw vandaan halen en ook dat als jij bij iemand in de wachtrij (sources) staat dit ook je snelheid wegneemt, want het moet om de zoveel tijd gecontroleerd worden of de sources nog online zijn.
Loop ff goed je instellingen van emule na, bijv. bij extended settings moet je eigen que niet te groot zijn (ik heb 'm max. op 2000) als je dit hoog zet houd je geen verbinding meer over.

op spyware gecontroleerd, instellingen bekeken.....maar toch

maar toch lijkt het of iemand mijn bandbreedte leegzuigt....

ps. welke Instellingen moet ik bij direct connect doen om optimaal resultaat te verkrijgen?

IS er niet een programmaatje waarmee je bekijkt wie (bv IP adres) upload en download?

Dank voor jullie hulp, het is echt heel vervelend als je maar 20 kb downloadruimte hebt (normaal is dit 90 kb)

oja, als ik DC afsluit, komt mijn bandbreedte weer terug

raar

Tom

Nogmaals het is niet iemand die je connectie leegzuit, maar direct connect of emule. Ik heb alleen ervaring met Emule en als ik mijn instellingen zeer hoog zet is er zelfs op mijn interne netwerk geen verkeer meer mogelijk.

Waarschijnlijk upload je maximaal wat je kunt. Dit is een oorzaak waardoor er geen downstream meer mogelijk is omdat het niet meer aan te regelen valt door de upload.

Zorg dat je een paar KB/s overhoud op je max upload in het p2p progsel, dan kun je verder overal op volle snelheid downloaden.

Laatst bewerkt:
Probleem opgelost met NETLIMITER

Hoe dan ook, ik wilde me downstream terug!

Ik heb NETLIMITER geinstalleerd. Hiermee kan je het aantal uploadKB's limiteren. werkt prima!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan