Hallo,
voor mijn werk ben ik bezig met het combineren van een weekrapport en een urenstaat. Het doel hiervan is dat er nog maar 1 van de 2 bestanden word ingevuld. Nu is het namelijk zo dat beide formulieren wekelijks ingevuld worden. Wanneer ik de werkzaamheden uit de urenstaat combineer met de werkzaamheden uit het weekrapport hoef ik nog maar 1 van de 2 in te vullen.
Het kan echter ook zo zijn dat er op een bepaalde dag een bepaald werk niet word uitgevoerd, deze moet dan niet in het weekrapport komen te staan (bij deze dag).
Ik ben bezig geweest met het combineren van de =ALS functie en de =TEKST.SAMENVOEGEN. Echter stuit ik op een aantal problemen..
De problemen heb ik in het bestand omschreven...
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
In ieder geval, alvast bedankt!
Bijlage:
Bekijk bijlage URENSTAAT + WEEKRAPPORTtest2.xls
voor mijn werk ben ik bezig met het combineren van een weekrapport en een urenstaat. Het doel hiervan is dat er nog maar 1 van de 2 bestanden word ingevuld. Nu is het namelijk zo dat beide formulieren wekelijks ingevuld worden. Wanneer ik de werkzaamheden uit de urenstaat combineer met de werkzaamheden uit het weekrapport hoef ik nog maar 1 van de 2 in te vullen.
Het kan echter ook zo zijn dat er op een bepaalde dag een bepaald werk niet word uitgevoerd, deze moet dan niet in het weekrapport komen te staan (bij deze dag).
Ik ben bezig geweest met het combineren van de =ALS functie en de =TEKST.SAMENVOEGEN. Echter stuit ik op een aantal problemen..
De problemen heb ik in het bestand omschreven...
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
In ieder geval, alvast bedankt!
Bijlage:
Bekijk bijlage URENSTAAT + WEEKRAPPORTtest2.xls