• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

ALS, EN, vermenigvuldigen... help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

annuhmiek

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2015
Berichten
10
Hallo, wie kan mij helpen aan de juiste formule? Ik moet dit hebben:
Bekijk bijlage 233485

Dus als ik de rode cijfers invul, moeten de groene cijfers meteen aanpassen, waardoor bij PRIJS PER 0,5 MM het juiste getal komen (€35) en bij de totale prijs (blauwe cijfers) meteen het eindbedrag komt te staan. Wie kan mij helpen? Vooral met de formule voor de groene cijfers, want die formule in de blauwe cijfers kan ik zelf wel bedenken. ;)

Hoor het graag. :)
 

Bijlagen

  • Excel vraag.JPG
    Excel vraag.JPG
    79,2 KB · Weergaven: 52
Laatst bewerkt:
Wat is dit voor antwoord? Ik post voor het eerst iets en heb niet door dat ik drie bijlagen toevoeg ipv één.
Ik zoek dus antwoord op mijn vraag, geen fotoclub of wat voor ongein.
 
Annuhmieke,

welkom op Helpmij.nl
je bijlage is blijkbaar geen juist Excel-bestand, want ik krijg een melding.

Graag een excelbestand toevoegen via het paperclipje
 
Graag een excel bestand als voorbeeld erbij doen, ander moeten wij alles overtypen en het maakt het duidelijker om gericht antwoord te geven.

Niels
 
Oefening opdracht1? is dit een huiswerk vraag?

in geval van huiswerk:

zet bij diameter alleen de eerste waarde neer en kijk dan eens bij vert.zoeken en vul als laatste argument van deze formule WAAR in.

blauwe gedeelte moet je zelf wel lukken das gewoon delen en vermenigvuldigen.

Niels
 
Laatst bewerkt:
Hi Niels,

Nee, het is echt geen huiswerk, maar een opdracht voor mijn werk om een bepaalde berekening te kunnen maken. Zat ik nog maar op school, haha!
Ik snap echter niet goed hoe je jouw antwoord bedoelt; bedoel je dat ik kolom A moet uitschrijven naar:
0,5
1
1,5
2
2,5
3
3,5
etc.?
 
En ineens voel ik me heeeeel dom (een echte dummie), want ook hier kom ik niet uit. :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan