Hallo Allemaal,
Kan iemand mij helpen met het volgende probleem,
of vertellen waar ik de oplossing kan vinden en leren
ik heb een werkmap met 2 bladen
Ik blad 2 staan in kolom A dossier nummers
in Kolom B een paar opmerkingen ...(alleen als er een probleem is met dossier komen ze hier te staan)
op werkblad 1 moet ik ook dossier nummers invullen
het kan zijn dat deze voorkomen in Blad 2
ALS dit het geval is moet de opmerking in blad 1 komen te staan laten we zeggen in kollom D
Hoe doe ik dit?, een aantal maanden geleden had ik dit probleem ook met Postcode's en heb nu geprobeert deze aan te passen voor dit probleem maar het lukt met niet ik krijg ONWAAR in de cel.
mischien als iemand met het goed uitlegt en leert begrijpen wat de formule doet dat ik dan zelf wat kan maken. Joost heeft toen d'r tijd erg geholpen en het werkt Top maar snap niet hoe de Formule in elkaar zit.
dus SVP kan iemand met duidelijk uitleggen hoe ik dit moet doen.
Kan iemand mij helpen met het volgende probleem,
of vertellen waar ik de oplossing kan vinden en leren
ik heb een werkmap met 2 bladen
Ik blad 2 staan in kolom A dossier nummers
in Kolom B een paar opmerkingen ...(alleen als er een probleem is met dossier komen ze hier te staan)
op werkblad 1 moet ik ook dossier nummers invullen
het kan zijn dat deze voorkomen in Blad 2
ALS dit het geval is moet de opmerking in blad 1 komen te staan laten we zeggen in kollom D
Hoe doe ik dit?, een aantal maanden geleden had ik dit probleem ook met Postcode's en heb nu geprobeert deze aan te passen voor dit probleem maar het lukt met niet ik krijg ONWAAR in de cel.
mischien als iemand met het goed uitlegt en leert begrijpen wat de formule doet dat ik dan zelf wat kan maken. Joost heeft toen d'r tijd erg geholpen en het werkt Top maar snap niet hoe de Formule in elkaar zit.
dus SVP kan iemand met duidelijk uitleggen hoe ik dit moet doen.