Marianneswing
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 okt 2014
- Berichten
- 6
Hallo,
Ik ben bezig met het maken van een werkbon waarin ik mijn gewerkte uren kan bijhouden. Nou heb ik codes voor verschillende dingen die gedaan worden op een dag zoals bijvoorbeeld verplaatsing naar de klant, het uitvoeren van het werk zelf en pauze. Ik wil graag in kolom E (gewerkte uren) de uren tellen. Dit is gemakkelijk met de formule =som(D4-C4) welke ik dan naar beneden kopieer. Alleen wil ik graag de pauze uitsluiten. Voorwaarde is dan: als er in kolom B (code) 2 (pauze) staat, dat deze niet meegeteld wordt in kolom E...
Heeft iemand een idee hoe ik dit het makkelijkste kan oplossen? Alvast bedankt,
Groeten Marianne
Bekijk bijlage Werkbon.xlsx
Ik ben bezig met het maken van een werkbon waarin ik mijn gewerkte uren kan bijhouden. Nou heb ik codes voor verschillende dingen die gedaan worden op een dag zoals bijvoorbeeld verplaatsing naar de klant, het uitvoeren van het werk zelf en pauze. Ik wil graag in kolom E (gewerkte uren) de uren tellen. Dit is gemakkelijk met de formule =som(D4-C4) welke ik dan naar beneden kopieer. Alleen wil ik graag de pauze uitsluiten. Voorwaarde is dan: als er in kolom B (code) 2 (pauze) staat, dat deze niet meegeteld wordt in kolom E...
Heeft iemand een idee hoe ik dit het makkelijkste kan oplossen? Alvast bedankt,
Groeten Marianne
Bekijk bijlage Werkbon.xlsx