• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

als functie gebruiken wanneer waarde op 0 moet komen in urenregistratie

Status
Niet open voor verdere reacties.

HWestra

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 mei 2012
Hallo Kenners

Ik heb een urenregistratie formulier gemaakt maar heb een probleem met een laatste formule
Wanneer iemand een vrije dag heeft , is er geen begintijd en staat deze op 00:00 .
Bij de uitkomst krijg ik dan een negatieve tijd (nl -08:30), terwijl deze dan op 00:00 moet komen

formule nu is F8=SOM(D8-C8-E8-J32) wanneer nu bij D8 00:00 ingevuld wordt moet de waarde voor F8 ook 00:00 worden

wie kan mij hier mee helpen ?? http://www.helpmij.nl/forum/images/smilies/rolleyes2.gif

vriendelijke groet H Westra

Sluit even je bestand bij, dat praat makkelijker.

Tardis

Hallo kees
Ja blijkt heel goed te werken
Is precies wat ik bedoel .
Misschien nog een vraagje
De cel laat hij nu leeg , moet ik inceleigenschappen dit veranderen of nog iets toevoegen aan de formule , mocht dit wenselijk zijn

in ieder geval hartelijk bedankt voor je hulp

groet Harold

bedankt voor je reactie , heb reeds oplossing gekregen van een collega van je

Hallo Hwestra,

In F8 komt een 0 te staan. Misschien staat in je bestand ingesteld dat de nul niet weergegeven moet worden.

Waarschijnlijk zit het hem daarin dat de cel nu geen gegevens lijkt te bevatten.

Kees

@HWestra Heb nu al twee berichten van je verwijderd met alleen een quote. Let hier op a.u.b.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan