• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Als functie in excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nicole van B

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jan 2011
Via de functie verticaal zoeken, is de uitslag #N/B (in cel C1). Dit is een terechte uitkomst.
Nu wil ik met de functie ALS bewerkstelligen dat indien er #N/B staat, een 0 komt te staan. Wie weet hier een oplossing voor?

Nicole welkom op het Helpmij form ,
=ALS(ISNB(VERT.ZOEKEN(.......................));"";VERT.ZOEKEN(idem als je eerste Vert.Zoeken .))
Plaats anders eens een voorbeeldje zonder gevoelige info
edit : zelf vb gemaakt

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ik heb een voorbeeldje gemaakt in 1 tabblad. Normaal gaat dit over verschillende tabbladen en documenten. Kolom A en B zijn downloads van een ander document. Dit document geeft de ene keer wel 8:00 uur en de andere keer niet. Als hij geen 8:00 uur aangeeft moet het "0"worden.
Alvast bedankt
Het voorbeeld wat net gegeven is, is me nog niet duidelijk.

Bekijk bijlage Als functie.xlsx

Ik dacht dat het probleem opgelost was. Deze functie werkt helaas niet in excel 2003.
De locatie waar ik mee werk heeft helaas alleen excel 2003. Heeft iemand een andere oplossing?
Alvast bedankt

Dan grijp je terug naar post #2 van onze trucker10 ( Hopelijk rijd hij nu DAF )
=als(isnb(jouw formule);0;jouw formule)

Succes,

Dan grijp je terug naar post #2 van onze trucker10 ( Hopelijk rijd hij nu DAF )
=als(isnb(jouw formule);0;jouw formule)

Succes,

Geen Drentse Auto Fabriek :o , ik had bijna een nieuwe Iveco , maar mijn collega heeft deze morgen ook een volvootje geplooid tegen een beton muur , rij ik lekker verder met mijn V . Als ik op de A2 rij , van Eindhoven naar Luik ,dan rij ik die ( Duw Achteraan " Faster " ) allemaal voorbij tussen 10 en 15 uur .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan