Fit4Motion
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 11 okt 2020
Hallo
Ik ben bezig met een salessheet aan het opmaken zodoende we de verkoop beter kunnen opvolgen en ons personeel kunnen aansturen.
Na lang zoeken heb ik de meeste formules kunnen invullen, maar het laatste stuk van de puzzel kom ik niet aan uit, namelijk het combineren van de als-functie en als.aantal. Misschien heb ik wel een andere formule nodig?
In het werkveld ''score" zijn alle formules uitgerust waar we een uitsplitsing wensen per persoon/maand met dezelfde formule die rekening houdt met de datumnotatie van werkveld ''ontvangen leads prospects'' in Kolom D en de persoon die het lead/prospect opgepakt heeft in Kolom B.
Ik heb alvast wat velden ingevuld zodoende er wat fictieve data in opgenomen staat en na te gaan of alle formules werken.
Met de ingevulde data zou op werkveld ''score'' de velden volgende dingen moeten weergeven:
Heeft iemand hier ervaring mee of een oplossing voor?
Ik heb in bijlage de excel file gestopt ter verduidelijking.
Alvast bedankt voor jullie feedback!
Ik ben bezig met een salessheet aan het opmaken zodoende we de verkoop beter kunnen opvolgen en ons personeel kunnen aansturen.
Na lang zoeken heb ik de meeste formules kunnen invullen, maar het laatste stuk van de puzzel kom ik niet aan uit, namelijk het combineren van de als-functie en als.aantal. Misschien heb ik wel een andere formule nodig?
In het werkveld ''score" zijn alle formules uitgerust waar we een uitsplitsing wensen per persoon/maand met dezelfde formule die rekening houdt met de datumnotatie van werkveld ''ontvangen leads prospects'' in Kolom D en de persoon die het lead/prospect opgepakt heeft in Kolom B.
Ik heb alvast wat velden ingevuld zodoende er wat fictieve data in opgenomen staat en na te gaan of alle formules werken.
Met de ingevulde data zou op werkveld ''score'' de velden volgende dingen moeten weergeven:
- de hoeveelheid dat een naam van de persoon die het lead/prospect heeft opgepakt tussen een bepaalde periode (bv: januari)
- de hoeveelheid leads/prospecten die "open" staan onder de naam van de persoon die heeft opgepakt tussen een bepaalde periode (bv: januari)
- de hoeveelheid leads/prospecten die "ja" staan onder de naam van de persoon die heeft opgepakt tussen een bepaalde periode (bv: januari)
- de hoeveelheid leads/prospecten die "nee" staan onder de naam van de persoon die heeft opgepakt tussen een bepaalde periode (bv: januari")
Heeft iemand hier ervaring mee of een oplossing voor?
Ik heb in bijlage de excel file gestopt ter verduidelijking.
Alvast bedankt voor jullie feedback!