• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Als-functie probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

VraagvanIris

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2013
Hallo allemaal,

Ik ben druk bezig met het updaten van een overzicht. Ik hoop dat jullie mij iets verder kunnen helpen. Het bestandje waar het over gaat heb ik toegevoegd in de bijlage (snel in elkaar gezet aangezien de versie met nette tekst en opmaak is vastgelopen zonder opgeslagen te hebben, DOM!!). Alles in het groen is al gelukt maar het rode kom ik niet uit. Als functie en gegevensvalidatie al geprobeerd (ben hier geen ster in).

In de tabel heb ik nog wat verdere uitleg gegeven. Wie wilt zo vriendelijk zijn om mij hierbij de te helpen? mijn dank is groot!:thumb:

Groetjes Iris

Bekijk bijlage WBSO verlengingsformulier testvb.xls

Laatst bewerkt door een moderator:
Mogelijk kun je die 'nette' versie nog terughalen, vermits Auto save aanstond:
instructie (kijk vanaf "U hebt het bestand niet opgeslagen").

Tijs.

Beste Tijs,

Dank voor de tip, valt helaas niet meer te redden, maar dat was ook niet t hoofdprobleem. Deze zit namelijk in de formules goed krijgen in het overzicht. Kan je me hier toevallig ook bij helpen?

Ik kan dat niet (goed), maar ik schat in dat er voldoende anderen naar je vraag zullen kijken om een antwoord te krijgen, zelfs in deze (vakantie-)tijd.

Tijs.

Hoi Gerard (of iemand anders)Bekijk bijlage WBSO verlengingsformulier testvb GL.xls,

Ik heb toch nog een klein vraagje. Het rode vakje heb ik net toegevoegd maar deze moet ook nog aan een voorwaarde voldoen. Deze moet namelijk alleen naar voor komen op het moment dat de vragen zijn aangeklikt zoals het bestand nu opgeslagen staat. In het geval dat er andere antwoorden aangegeven worden moet dit ja/nee vakje niet worden getoond.

Is dat mogelijk?

Kan je de vakjes trouwens ook op ja/nee zetten zodat mensen weten dat ze nog iets moeten invullen?

Alvast heel erg bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan