• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

ALS functie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Noortje90

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 okt 2008
Hallo,

Ik moet voor school een opdracht van excel maken.
Waarbij er goederen van een centraal magazijn (A) naar decentrale magazijnen (B, C en D) vervoerd moeten worden.
Daarbij moeten we een schema maken waarbij we kunnen zien hoeveel er vanuit magazijn A naar alle magazijnen vervoerd moeten worden. En wat er op voorraad is in magazijn A
Daarna moet er een totaal aan vervoerd zijn, maar als er meer vervoerd moet worden dan er in magazijn A aanwezig is, moet dit aangegeven worden.
Volgens mijn leraar moet dit met de ALS functie gebeuren,
Alleen ik snap hier helemaal niets van.

Kan iemand mij misschien helpen?
Groetjes, Noortje

Omdat dit om huiswerk gaat, lijkt het mij gewenst dat je eerst een opzet maakt en hulp vraagt daar waar je vastloopt.

Noortje, je schoolopdracht voor jou maken doen we hier niet, maar als je een voorbeeldbestandje post met wat je tot hiertoe al gedaan hebt is er zeker iemand die je verder op de goede weg wil zetten.

Mvg

Rudi

Ik heb al een opzetje gemaakt voor mijn opdracht.
Het enige wat niet lukt is de ALS functie.
Ik heb al van alles geprobeerd en mijn excel boek gelezen enz.
Hierbij stuur ik mijn opzetje mee.

Groetjes, Noortje

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan