• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Als functie

Status
Niet open voor verdere reacties.

atjelie

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2005
Beste lezers,

Ik heb een opdracht waar ik niet uitkom. Ik ben naar de leraar gegaan maar de leraar wil niks uitleggen hoe ik het moet gaan berekenen, hij heeft alleen maar gezegt dat ik de functie als moet gebruiken maar ik snap niet hoe ik er mee moet werken.

Ik heb hieronder de opdracht erbij gevoegd. Zouden jullie voor mij deze opgaves kunnen maken zodat ik weet hoe ik er overweg moet om de basissalaris en al die andere moet maken

Ik heb ook op jullie forum gekeken maar ik kwam er niet uit. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Atjelie

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Dit forum is er zeker niet om jouw school opdracht te maken.
Als je de ALS functie niet begrijpt zou ik eerst eens op F1 drukken en dan zoeken op ALS. Daar staat een goede uitleg van de functie.

Bij echte gerichte vragen zal je best steun kunnen verwachten, van ons of van jouw leraar.

ik wil alleen een uitleg niet dat jullie mijn opdracht gaan maken als ik daarboven zo heb geschreven sorry dat heb ik niet gezien toen ik het schreef.

Ik begrijp het probleem niet. Je kunt met de bekende gegevens toch de tabellen verder invullen? Maak formules, dan hoef je maar 1 rij in te vullen en kunnen de andere rijen doorgerekend worden.

Laatst bewerkt:
Dat kan maar in mijn boek staat dat ik de basissalaris moet uitrekenen waar ik ook rekening moet houden met de overuren en daar moest ik de als functie ervoor gebruiken alleen weet ik niet hoe ik met de als functie overweg moet. Ik weet niet hoe ik moet beginnen.

Ik heb maar even voor jou op F1 gedrukt:

ALS(logische_test;waarde-als-waar;waarde-als-onwaar)