als ik aanmeld krijg ik een bericht van .net messenger service

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
als ik me aanmeld op MSN messenger krijg ik een kadertje van vermoed ik windows messenger dat ik ben aangemeld op een andere plaats. het is ook zo dat als ik dan windows messenger aanzet, hij me dan automatisch aanmeld!!! zonder dat ik op de knop aanmelden heb gedrukt:confused: hier ben ik ook niet zo gelukkig mee en ik zou dit ook willen wegkrijgen. maar zou het dan zo zijn dat ik ben aangemeld op de agtergrond?? ik krijg nogtans geen kadertjes van mensen die zich aanmelden of dat ik een nieuw emailbericht heb of dat er iemand iets zegt:confused: (bij msn zelf krijg ik dit wel:p dat ik niet "populair" zou zijn is dus uitgesloten:love: stoef stoef;))

Windows messenger opstarten, instellen, afsluiten en eventueel de map messenger in program files zoeken en naam wijzigen.

Geplaatst door bultje21
Windows messenger opstarten, instellen, afsluiten en eventueel de map messenger in program files zoeken en naam wijzigen.

ja ok Bultje maarrr,. als je onder (xp werkt) kan je ook kiezen voor <start> <uitvoeren> msconfig <enter>

hier kan je allerlei opties kiezen voor het opstarten,. zet eens wat services, processen etc uit en kijk maar eens hoe vlekkeloos ook je pc weer opstart :)

maar bultje heeft ook goede oplossing hoor :thumb: haha,. sorry m******n:mad:

msconfig ken ik hoor:p twas weeral zover:confused: kzag ineens mezelf aangemeld op windows messenger:confused: ik klik erop en er komen 3 kadertjes van mensen die aan het praten waren en ook een heleboel aanmeldingen:confused:

Laatst bewerkt:
pff, wrs die beta maar khebet nog noois voorgehad: als ik een kadertje sluit dan krijg ik een foutmelding van kan gesprek nie opslaan naar g:\gespreksgeschiedenis: het apparaat is niet klaar:( wat moet ik hier weer van denken---tes alweer opgelost: khad men harde schijf van letter veranderd:)

Laatst bewerkt:
Ok goed zo als het is opgelost :thumb:

Wel ff onderaan op "vraag is opgelost" klikken ;) :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan